12 Şubat 2010 Cuma

BİR YAZARIN YILLIĞI

Günlük;

Merhaba en son 2009 yılında yazdığım göz önünde bulundursak ben 2010 model sahibin Şaka bir yana süper bir karar verdim artık biriktirip biriktirip yıllık olarak yazacağım sana böylece hem özleyeceğiz bir birimizi hem birikim olacak…İşin şakası bir yana sahibin okullu birisi biliyorsun artık.Vize zamanı final zamanı oldu mu sana yazmayı geçtim kafamı kaşıyacak vaktim olmuyor.Yada yalan söylemeyeyim oluyor matematik özürlü kafama zorla matematik öğretmeye çalışırken bunun sonucu neydi yahu deme zamanlarımda kaşıyorum kafamı Nerden gittim de mantarcılık yazdım anlamıyorum ki neyse ki ilk dönem için matematik kabusumuz sona erdi ve nasıl olduysa geçtim.Yada hoca bende kafayı sıyırma belirtileri gördü ve geçirdi…



Neyse konumuz bu değil tabi ki konumuz yarın yarın çocukluğuma dönüyorum dermişim ve günün ilk iğrenç esprisini yaparmışım .Şaka bir yana işi gücü bıraktım ve ilkokul arkadaşlarımla buluşuyorum yarın.Anlayacağın en son ilkokulda gördüğüm koca kazık adamlar toplantısı var yarın.Bugün ki espritüel oluşumun tek sebebi bu işte.Malum hepsini gördüğümde bildiğin çocuktuk.Oysa şimdi kazık olma yolunda hızla ilerliyoruz…Yarını düşünüyorum da tam bir adaş toplantısı olacak aynı zamanda.Sana ilkokul yıllarımı hiç anlatmadım tabi dimi şu kadarını söyleyeyim ilkokulda adı benle aynı olan 2 kişi daha vardı bildiğin üç kişiydik yani aynı isimli haliyle lakaplarımızla anılırdık büyük ortanca küçük
Allah’ım şimdi düşünüyorum da ne kabus ama…Düşün ben yarın ki buluşmada ikisi gelmişse eksiği tamamlamaya geldim ben ortancanız diyerek girmeyi düşünüyorum ortama. Ne iğrenç espri ama ne yapabilirim Okan Bayülgen’ i izleye izleye ancak bu kadar geliştirdim kendimi…


Neyse günlük bu kadar yeter kendimi yarına saklamam lazım….Ama bende bu zeka varken bir şey olmaz yine ya.Söyler misin kaç kişi hem kendi hapşırıp hem çok yaşa deme kapasitesine sahip.Şimdi düşünüyorum da yarın benimle aynı mekanda bulunacaklara Allah ciddi anlamda sabır versin.Neyse kendine iyi bak günlük ben içimdeki iğrenç espri potansiyelini susturmaya gidiyorum…

Hiç yorum yok: