24 Ekim 2007 Çarşamba

............

Ben geldim blogcum.Tam 1 ay sonra burdayım işte.Bir ay içinde sadece şehit verdik ve yüreğimiz yandı.O kadar üzülüyorumki birilerinin vatan için haince öldürülmesine.Haince öldürülmesinden öte bunlara silah sağlayanların günya müttefikimiz Amerika olmasına.Hergün şehit haberleriyle başlar olduk güne.Artık sabahları haberleri açmaktan korkuyorum.ama biliyorum geçicek bunlar bir sabah kalktığımda tüm telebizyonlar aynı haberi vericek Operasyon başladı haberini.


İştetürkiyede bunlar oluyor bir acıdır gözyaşıdır gidiyoruz.Peki bana ne oluyor.Bunu bende bilmiyorum.Bildiğim tek şey yarın doğum günüm ve muhtemelen sevmediğim biriyle çıkıcam akşam.Aman canım boşverelim en iyisi hem herkesin yanında sevdiği insan olmak zorunda diye bir şartmı var.Yok tabibir kez daha anlıyorumki hayat işte herşeyi öğretiyor insana.Bir kaç ay öncesine kadar hayatın bittiğini sanıyordum oysa şimdi bakıyorumki geçmiş.Sadece zamanla geçicek olan izleri kalmış.

İşte böyle blogcum.Aylık haber bültenini dinlediniz.Kısacası bir operasyon beklentisi içinde bir doğum günü kutluycam.Biliyormusun en çok neyi merak ediyorum ne zaman ölen tüm şehitlerimizin katilinin en büyük müttefikimiz olduğunu anlıycazda hazır Pkk yı halletmişken Amerikaylada ilişkimizi kesicez.

3 yorum:

deli mine dedi ki...

biz amerikayi müttefik olarak görüyoruz ya.. onlar da bizimle kafa buluyorlar ya.. buna dayanamiyorum..

sev sevil.. mutlu et kendini.. üzülmek boşa.. hem de çok boşa..

dogum günün kutlu olsun duyguuu :D
benim d.günü dilegim bu gecenin güzel geçmesi.. :)
baş baş yavrum

---OPTiO--- dedi ki...

cansum dogru demis..üzülme hicbisey icin...zaman herseyin ilaci ayrica..

amerikaya söylenebilicek fazla biseyim kalmadi..küfür ede ede bi hal oldum..

dogum günün kutlu olsun duygucum..öptüm

........ dedi ki...

Delimine:
Sen bide bana sor hergün haberleri seyredip deliriyorum.Bir yaptıklarına bakıyorum bide bizim hala dost görüşümüze ve sadece gülüyorum artık.

Teşekkür ederim doğum günümü kutladığın için.Şunu söylemeliyimki dileğin tuttu gibi bişey.Dün mükemmeldi.

Optio:
Doğru söylüyorsun zaman herşeyin ilacıymış bunu yeni anlıyorum anca geçtiği zaman.Amerika konusunda haklısın bende günde bir posta küfür ediyorum.Doğum günümü kutladığın için saol.