2 Kasım 2007 Cuma

BENDEN HABERLER

Ben geldim blogcum.Hayret bu sefer arayı kısa tuttum alkışlıyorum kendimi.Sen sormadan ben söyliyim doğum günüm çok güzeldi.Müstakbel erkek arkadaş adayımla yan yana oturduk tüm gece sustuj.Ona rağmen süperdi .Ne anladım biliyormusun biz iyi bir ikiliyiz yani arkadaş olarak.Konuşmadan anlaşan kaç kişi vardırki.Ortak nokta müzik olunca olmaz diye bir şey yokmuş demekki.

Haftayıysa kitap okuyarak ve düşünerek geçirdim.Haftaya konser varda Ankara'da ona nasıl gitceğimi düşündüm durdum .Kardeşimle ittifak yaptık ve o gün görevde olması gereken annemi görev gününü değiştirme konusunda ikna ettik sanırım.Zira bir sorun var.O gün bir değil tam üç konser var.Üçnoktabir,Gripin,Emre Aydın konseri.Üçüde aynı yerde tabi.Sorun şuki ben Üç nokta bir kardeşim Emre Aydın istiyor.Ve kardeşim yatılı okuduğu için hafta sonu eve geliyor onun açısından herşey normal Emre akşam 9 da çıkıyor.Ama 3.1 7 ye doğru.Anlıycağın blogcum 3.1 konserini izlemem için bizim ufak boyun 6 da Ankarada olması gerek oysaki o 7'de iniyor otobüsten.Anlıycağın haftayakadar Annemin görev gününü değiştirmesi lazım.O kolayda en zoruda benim konser alanına erken gitmek için yanımda Annemin güvenebiliceği birini bulmam lazım.Yada dahice bir plan

Bu gecelik bu kadar günlük.Benim daha zamanında İstanbul planı yapmama yardımcı olan vatandaşa ulaşmam lazım.Unutmayalımki iş işten geçmiş olsa bile İstanbul'a gidebilmiştim.Neyse blogcum ben plan kurmaya gidiyorum.Umarım geçerli bir plan bulunur.Hadi Sağlam kal.

Hiç yorum yok: