10 Kasım 2007 Cumartesi

ATAYA MEKTUP

Sevgili Atam;



Bugün ölümünün 69.yıl dönümü ve her sene olduğu gibi bu senede seni hasretle andım.Öyle çok özlüyorumki seni bizlere bıraktığın mirasın vatanımızın ne hala geldiğini gördükçe içim parçalanıyor.Çoğu zaman keşke diyorum keşke Atatürk hala aramızda olsaydı ve vatanımızın hali bu kadar içler acısı olmasaydı.Çok şey gördüm yaşadım ama sana bugün mektup yazmak kadar hiç bişey üzmedi derinden etkilemedi beni.Bizlere miras bıraktığın bu vatana sahip çıkamadık.Zamanında senin savaştığın ve himayesinin altına girmeyi şiddetle reddiğin Amerikalılara biz şimdi dostumuz müttefikimiz diyoruz demek o kadar zor geliyorki bana.Hele bizleri temsil etmesi için görevlendirdiğin milletvekillerinin halini gördükçe utancımdan ben kızarıyorum onlara yine bişey olmuyor.Kısacası Atam miras bıraktığın Ülkenin halini ne sen zor nede ben söyliyim...



Herkes uykuda atam derin bir sessizlik uykusunda hani derler ya ölü toprağı serpilmiş gibi aynen o durumdayız işte.Başımızda eski osmanlı padişahlarını andıran bir başbakanımız var şimdi.Bide onun atadığı Cumhurbaşkanımız.Onları benim ulusum seçmedi mi dediğini duyar gibiyim.Başbakanı beş sene öncede bu seçimlerde biz seçtik daha doğrusu seçmedik çoğunluğun içinde azınlıkların isteği hiçe sayılır ya bıda öyle işte atam.Çoğunluk seçti azınlık olan bizler sadece seyretti.Cumhurbaşkanını ise dedim ya Başbakanımız atadı.Peki bu sırada bizleri temsil eden vekillerimiz ne yaptı dersen onlarda ya zevk te sefadalar yada birbirlerini yiyorlar mecliste.Bende zerre umut kalmadı artık ama insanlar saf saf bu ülkenin düzelebiliceğini düşünüyorlar.Bense başımıza senin gibi cesur gözü kara bizim lazım diyorum.Lazımki şu anda başımızdakilerin sürdürdüğü saltanat sona ersin.10 Kasımları boynum bükük ve başım eğik değilde başım dik ve sonunda gerçek anlamda Atamız'ın istediği yolda ilerliyoruz diyebilmenin verdiği gururla analım seni .



İşte böyle atam kısacası bindik bir alamete gidiyoruz kıyamete.Gittiğimiz yolun sonu belli değil ne yazıkki.Bildiğim tek şey var senin çizdiğin yoldan çoktan çıktık atam.Emanet ettiğin vatanın toprakları karış karış satılıyor artık.Aydınlık yerine karanlığa gidiyoruz üstelik kimsenin gücü bu gidişata dur demek için yetmiyor.Affet bizi atam bu 10 kasımda milletin hakkında hayırlı haberler veremedim sana.Öldüğünden beri hep bu ülke sana benzeyen bir kurtarıcıyı aradı ve o kurtarıcı hiç gelmedi.Bu seneyide kurtarıcıyı bekleyerek ve buruk geçirdik affet bizi Atam...

Hiç yorum yok: