30 Kasım 2007 Cuma

ATLAS JET UÇAĞI DÜŞTÜ

Sabahın ilk saatleri bir yandan uyanmaya çalışıyor diğer yandansa televizyonda kanallar arası zap yapıyordum.Derken durdum haberler İstanbul-Isparta seferini yapan Atlas Jet uçağının düştüğünü ve uçaktan kimsenin sağ çıkmadığını mürettebatla birlikte 56 kişinin öldüğünü veriyordu.Ardından sıralamaya başlıyorlardı teknik arıza yoktu pilot deneyimliydi hava koşulları iyiydi .Bu ve benzeri bir sürü bahane ardarda sıralandı.Madem herşey yolundaydı uçak niye düştü acaba bunu çok merak ediyorum.Uçağın düşüşü 06:27 saat oldu 09:08 ve hala uçağın düşüş nedeni anlaşılamadı.Ntv haber kanalı olmanın sorumluluğunu yerine getirip sürekli canlı yayınlar yapıyor.Peki bu sırada büyük kanallar ne yapıyor.Atv sabah haberlerinde olmanın ayrıcalığını kullanıyor diğerlerinde tık yok.Aynen dizilere yada o sırada ne yayınlıyorlarsa devam.Peki ya bu uçakta ölenlerden biri medyatik biri olsaydı.İnanın bana o zaman tüm kanallar birbiriyle yarışırdı ölüm haberini vermek için...

En çokta bunu anlamıyorum zaten nasıl oluyordu 56 kişinin hayatının bitişi görmezden geliniyor.Ben bu sorunun cevabını buldum ama medyamızın gözünü para hırsı büyümüş ve bu para denen illet şey medyada çalışanlara kanal sahiplerine insanlığını unutturmuş.Acı ama ne yazıkki durum bu ülkemizde.Bu uçak es kaza Amerika yada başka bir Avrupa ülkesinde düşseydi inanın bana tüm ülke yas tutuyor olurdu.Sırlarla dolu bir ülkede yaşıyoruz aslında bu saat oldu hala uçağın neden düştüğünü anlayamadık.Neden düşmediğini yeterince iyi izah ettiler.Teknik bakımını yaptırmadık aksattık demiyorlarda teknik sorun yoktu diyorlar pilot deneyimliydi diyorlar hava şartları müsaitti diyorlar.Herşeyi söylüyorlar oysaki biz ne öğrenmek istiyoruz uçağın neden düştüğünü.Bakın olay yerini helikopterle gezen vali bile ne diyor.Bu uçak kazanın olduğu alana nasıl olduda indi anlayamadık.Bu olayı bir tek karakutu çözer.Oda yok şimdilik kayıplarda.Kaza yerinden gelen fotoğraflara görüntülere bakıp yakında bulunur diyorlar.Umarım öyle olur ve bu olay sır olmaktan çıkar.Yoksa olay tarihimize 56 kişinin yaşamını yitirdiği ama sır perdesinin bir türlü aralanamadı kaza olarak geçicek.





Artık kendimden şüphe bile duymaya başladım acaba ben mi anormalim diye.Hiç bir şey sorgulamayıp hatta bugünkü kazayı yok sayıp yaşamıma devam etsem ya boşa kalemimi yorucağıma.Olmuyor insani yanım 56 kişinin öldüğünü bir kazayı görmezden gelemiyor.Okumak istediğim uğruna tekrar sınava gireceğim meslek gittikçe kötüleşiyor ve vurdumduymaz oluyor bense hala çabalıyorum.Görmedim duymadım bilmiyorum diyerek 3 maymunu oynasam insan yönüm bırakmaz beni.Hep aynı soruyla yankılanıyor beynim nasıl olduda herşey yolundayken bu uçak düştü ve 56 kişi yaşamını yitirdi.Başın sağolsun Türkiye sır perdesiyle dolu bir kazada 56 vatandaşımızı kaybettik.56 insan öldü sözün bittiği yer tamda burası.Bundan sonrası yok.Başımız sağolsun...


Not:Bu yazıyı sabah erken saatlerde 9 felandı kaleme aldığımda şu anda saat 12:18 neredeyse olayın 6 saat sonrası karakutudan hala haber yok...

1 yorum:

deli mine dedi ki...

karakutuyu bulmuşlardı en son bizahmet ama çözüldü mü çözüldüyse ne sonuç çıktı bilmiyorum.. akşam haberleirni kaçirdim.. eve gelince de hemen yattım.. şimdi burdna bir haber sitelerine giriyim..

dogru duygucum.. çok dogru.. insanlar paraya göre deger biçiyorlar karşisindakilere.. ama ben bu kazada daha çok şantaj seziyorum.. o uçaktaki bilimadamları türkiyede ve dünyada çşitli nükleer programlara dahillermiş.. malum bizde nükleere eveti bastık.. (biz degil belki ama bizi temsil edenler) bu konu çok karışık aslında.. mantıklı düşününce nükleere ihtiyaç var görüşündeyim.. bu konuda kardeşimle bile ters düşüyoruz.. çünkü bnce olay nükleeri kullanabilmek.. bu çevre kirliliginin ötesinde bir güç olarak degerklendirilmeli.. ve biz bu güce sahip olmaliyiz.. kullanmak degil belki mevzu ama bu güçsüzü eziyorlar bu dünyada.. elindne ekmegini (topragını) aliyorlar..

çok uzattim kusra bakma..

demem o ki, buinsanlar türkiyede yapilmasi muhtemel reaktör hakkında en bilgili inanlardi..

sen dogru olani yapiyorsun.. sorgulamaktan yorulmamani diliyorum duygucum
sevgiler :)