6 Kasım 2007 Salı

KONSERE HAZIRLIK

Heyttt ben geldim blogcum.Karşında Cumadan beri süre gelen konsere gidicem gidemiycem tartışmalarının sonuna gelmiş biri oluyor.Sonuç Cuma günü saat 18.30 dan itibaren konser alanındayım.Yani hem Üçnoktabir'i hem Gripin'i hemde Emre Aydın'ı izliycem.Annem bana refakat edicek.Kardeşimse Emre 'ye kadar yolu bulur ve gelir herhalde...

Mutluyum çünkü konsere gidiş amacım zaten 3.1 di Emre'yi izledim çünkü Gripin desen dinlemem bile.O değilde benim zavallı annem ne yapsın.Kızları sayesinde 3.5 saat rock müzik dinliycek.Olsun olsun iyidir.Anneminde rock kültürü genişler canım.Gerçi bayağı genişledi.Zira bir ara Gripin'e Novalgin diyordu. :)))İşte böyle bugün aslında yorgunum biraz ben deniz yanıma en az benim kadar deli birini alıpta Yaşamın Kıyısındaya gittim hemde ilk seansına.Koskoca sinemada 6 kişiydik.Ne karar aldım biliyormusun eğerki bir gün evlenirsem çalışmıycam ev hanımı olup filmlerin ilk seanslarına ve tiyatrolara gidip koca parası yiycem.İyi mantık ama değilmi.Neyse blogcum film güzeldi.Eğerki birazcık filmlerden anlıyorsam kesinlikle oscar alıcak nitelikte bir film.Tek üzüntüm filmin Almanya adına yarışıcak olması.Anlamıyorum Fatih Akın filmlerinin yarısını İstanbulda çeken bir yönetmen niye Türkler Fatih Akın'ın kıymetini bilmezki.Bu ülkede tutmak çok mu zor böyle değerleri.Adam Almanya adına yarışıyor muhtemelen ödülde alıcak niye Türkiye adına yarışmasın.Bunun cevabı belli aslında.Takva gibi saçma filmleri gösteririz biz ancak.Sonra elimiz boş döneriz.Takvayla aynı zamanlarda vizyona giripte beğendiğim o kadar film varki.Mesela dondurmam gaymak.Neymiş bizim juri o filmi beğenmemiş Takva gitsin demiş.Hayatta izlemedim izlememde.Tarikat var diye polislerin film setini bastığını duymayan kalmadı sanırım.Duymayanda duysun ve görelim lütfen Oscar adayımız nasıl bir film.

İşte böyle şimdi önümüzdeki iki gün konsere hazırlıkla ve birde bilet alımıyla geçicek sanırım.Sonrası zaten büyük konser.Hayal etmekten ve mücadelen sakın vaz geçmeyin olurmu bazen tersi olsa bile çoğu zaman kazanan siz oluyorsunuz.

1 yorum:

güvercin postası dedi ki...

annende bol bol dua eder
rock mizik sevmeyen bir damat için

neylesin?