16 Nisan 2008 Çarşamba

HERŞEY BİTER

Gördüğüm kabusların sonu gelmiyor artık.Ne diyordu bir şarkısında Yavuz Çetin
"Bir gün gelir herkes kendi yoluna gider
Herşey nasıl başladıysa öyle biter herşey biter".
Gün geçtikçe ne kadar güzel anlıyorum bu sözün doğruluğunu.Gerçektende bir gün herşey bitermiş nice şeyleri yazdım sana ama hiç biri bu kadar ciddi olmamıştı.Yorgunum artık gördüğüm kabusların ağırlığından çabaladıkça dibe batmaktan yorgunum.Kimbilir belki bir gün uyanırım kabuslarımdan ama şimdilik çok yorgunum.Konuşunca hiç bir şey olmuyormuş anladım en iyisi susmakmış.

İnsanın en değer verdiği insanın doğum gününü unutmuş numarası yapması ne demektir bilirmisiniz.Herşey güzeldi oysa sözler verildi tamam toplanırız süpriz yaparız kutlarız diye.Bunun için çaba sarfeden kim elbeteki değer verdiği insanın mutlu olmasını isteyen ben.Peki sonuç tam bir fiyasko doğum günü sahibi bile onlineydı bizim süpriz takımından haber yok.Ben sadece susuyorum tepkisizliğe alışmam lazım çünkü tepkimi en olmuycak insana en değer verdiğim insana verdim.İşte böyle günlük ne demiştik başta bir gün herşey bitermiş.

Artık konuşsamda bi şey değişmiycek onun için sadece susuyorum ve bir kez daha kabuslarımın en güzel şekilde bitmesini dileyip artık ölmeye dua ediyorum.Hoşcakal blogcum ve yazı yazdığım sokak hoşcakal dünyam...

2 yorum:

deli mine dedi ki...

yakın bir zamanda çok yakın bir arkadaşimi hayatımdan çıkardım duygu.. hem d eçok ilginç bir şekilde.. hala görüşüyorum naislsin iyiyim sne iyiyim.. yine görüşüyoruz ders aralarında muhabbet ediyoruyz ama ne eskisi gibi gün sonunda birşeyler yapiyoruz ne de haftalardır bir akşam ya da hafta sonu olsun telefonda konuşmuyoruz.. çünkü o hatasini ve benim hata affetmeyen bir insan oldugumu biliyor.. ama istedigi anda yanında olacagimi da..

bu ne ilk ne de son..
zaman geçiyor.. bir dönem çok deger verdigin insnalar başka yollara sensiz devam ediyor.. ilerde de böyle olacak.. hayatta çogu zaman yalniziz.. bu eziklik ya da küçüklük degil.. etrafında milyon insna olsun sen yalniz hissediyorsan.. di mi :)yanimizda canimiz cigerimiz insanlar oluyor snra o cigerler başka yerlerde soluyor..

çok üzülme..
elinden gelen bir şey varsa yap.. başkalarına aldirma.. ne hissediyorsan öyle davran bence.. ama artık geç dersen sen de geç.. devam et..

dikkat et kendine tamm mi duygucm.. saglıgın nasil buarada?

baş baş

........ dedi ki...

Deli mine'ye

Haklısın sonuçta hepimiz yalnızız.Gerçi biz arkadaşımla aramızda olanları toparlayalı çok oluyor ama yinede yalnızız işte.Ne demişler yalnızlık paylaşılmaz ne kadar güzel bir sözdür.Bir şu anda çalan şarkıyı birde bu sözün değerini gün geçtikçe daha iyi anlıyorum.Umarım sende aranı düzeltebilirsin arkadaşınla.Ben yaşamım boyunca ne öğrendim biliyormusun iki tarafta isterse affedilemiycek hata yoktur.Sağlığıma gelince o soruyu pas geçiyorum.Bugün 3.kez doktor erteledi amelliyatı.Anlıycağın hala beceremedim amelliyatı tabi bu arada arkadaşım iki kere ölümden döndü :))