7 Nisan 2008 Pazartesi

İÇSEL KONUŞMALAR

İçSes:Hoş geldin
Ben:Hoşbulmadım
İÇ:Hayırdır pek bi sinirli gördüm seni
B:Allah aşkına sus sinirimi senden çıkarmıyim barut gibiyim
İÇ:Onu anladık görülüyor zatende hayırdır
B:Daha ne olsun benim doktor ha bire amelliyatı erteliyor benimde sinir kat sayım artıyor.
İç:Sabret herşey güzel olcak
B:Bunu biliyorum ama bu üç üç kez amelliyat iptal edilirmi yahu bir ameliiyat
İÇ:Hımm anlıyorum ama sen yinede sakin ol relaks
B:Olamıyorum işte merak ediyorum daha ne kadar ertlencek şimdiden haftaya ertelendi neymiş hastanedeki kırık vakası fazlaymış
İç:Tüh bilseler asıl hasta burda valla kaçırmazlardı emin ol ama bilimemişler işte
B:Nasıl yani
İç:Diyorumki hem dizinden hemde hafif kafadan rahatsız senin gibi eşşiz ve ender bir hastayı nerden bulucaklar.Ama görememişler işte sendeki potansiyeli
B:Of uğraşamıycam seninle bizimkilerinde yani anneminde bişey yaptığı yok sabah bi beş dakika babamı ara teranesi yaşadık gitti yattı bende gidiyorum.
İç:Uyumayamı oh çok şkür
B:Ne uyuması madem kırık vakaları çok hastanede ve madem öncelik onlarda bende dizimi sakatlamaya gidiyorum.
İç:Bismillah geldiler yine dur bekle sakin ol haftaya kadar sağlam kalmak zorundasın.
B:Yok canım şimdi biraz egzersiz yapmaya kalkışıp dizimi sakatlarsam tamam işte.
İç:Hey dur koşma o önündeki top mu senin beni beklesene o topla tek başına oynamazsın.(Değerli okuyucular blog sahibi şu gün amelliyat olcaksın yok şu gün olcan hayır şu gün olcan cümlesini duymaktan delirdi bu yazıyı bitirmekte bana düştü.Hepinize mutlu sağlıklı günler).

1 yorum:

deli mine dedi ki...

:)))
manyak snei :D
en azindna ameliyatta tam kadro gidebileceksiniz :D

ya bir geçmiş olamiyor anasini satiyim.. sen de haklısın valla :D geçmiş olsun inşallah ya yeter geçsin :D