19 Mayıs 2007 Cumartesi

UZUN BİR ARADAN SONRA

Efendimm son yazımın üstünden yazmayalı bayağı bir zamangeçmiş ve hayret bu zaman zarfında yeniden konuştuk babamla artık kavga etmeden konuşmayı öğreniyoruz galiba yıllar sonra olsa bile.Hayatımda bazı çözmem gereken sorular vardı cevapları yalnzıca bende olan.Onlarıda çözüme kavuşturdum geçtiğimiz hafta.İnsanın kafası rahat olmayınca yazıda yazamıyormuş bunu öğrendim.Ama şimdilerde kafam son derece rahat olduğuna göre başlıyabilirim yeniden yazmaya.

Geçen hafta iyice büyüdm efendim aşkla tanıştığımda çoçuktum daha üniversiteye yeni başlamış ama hala bir yanı çoçuk kalmış biriydim.İster istemez aşık olduğum kişi ise bana hayatın tüm güzelliklerini öğreten kişi.Sonra onla geliştim ve bir kaç gün önce arkadaşların feci şekilde gaza getirişiyle ona sevdiğimi söylemem ve buna rağmen gösterdiği olgunluk.Eğerki birini seviyorsanız bunu mutlaka ona söylemeniz gerekirmiş artık onu iyice öğrendim efendim.Sevdiğini söylemenin sonunda ölüm yokmuş.Hatta bunu söylemek iyi bir dostluğun başlangıcı bile olabilirmiş.Tabi karşınızdaki insan sizi kaybetmek istemiyorsa olabilir bu.İki gün önce nasıl olur ben nasıl söylerim benimle hayatta konuşmaz derken şimdi öyle olmadığını görmenin sonsuz mutluluğyla dolu içim.,

İşte böyle belki bilirsiniz Patika grubunun bir şarkısı vardır Aşk beni büyütmedi diye ne kadarda haklılar evet aşk beni büyüttü ama bir yanımı hala çoçuk bıraktı ve şimdi o çoçuk yanım sayesinde yeniden keşfediyorum hayatı yeniden konuşuyorum yıldızlarla yeniden yakalıyorum mutluluğu yıldızların gözünde...

Not:1-Bugün 19 Mayıs dimi yani bayram benim için bir önemi yok gerçi bizim evde delilerin arasında kalmaktan bende delirdim hafiften.Yoksa bütün gün boyunca Gripin ve Emre Aydın düeti Sensiz istanbula düşmanımı dinleyip nasıl sırıtabilirim evet evet bizimkiler sayesinde delirdim ben .Biliyorsunuz değil mi deliye her gün bayram onun için önemsiz ama yinede kutlu olsun.

2-Bloguma gelmediğim sürece beni yalnız bırakmayan Tılsım ve Mine ve ayrıca Optiom hepinize teşekkür ederim iyiki varsınız.

5 yorum:

deli mine dedi ki...

senin için çok sevindim duygucum.. ben o sorunları asla çözmeyecegim biliyorum.. ama bir gün o kaçinilmaz karşilaşmayı yaşayacagim.. ozamanki tepkimi bn bile şimdiden kestiremiyorum.

ya bn bunu da yapamazdim biliyormusun :D hatta yapamadigim için kendime kızdımve bitirdim duygularimi.. ama seninki kesinlikle dogrusu.. insna sevmeyi becerebildiginde söylemesini de becerebilmeli.. çünkü sevmek söylemekden daha zor.. :)

o şarkıyı gülerek söylediysen hakkaten iyisin sen cnm :D çok iyi hiç bozma böyle devam :D

sen de iyi ki varsin.. şuanda buraya geliyorsam iyi varsin demektir hakkaten.. kendine dikkat et duygu :)
baş baş



yorum kısmı bu otomatik kaydetmeden dolayı hata veriyor.. yazdigin postun htmlsini kopyalayıp yeni bir post oluşturup yapiştirinca her şey düzeliyor.. yani bnm buldugum çözüm bu daha kolayı vardir belki :) gerçi bugün hata vermedi.. belki düzeltmişlerdir bile :)

tılsım dedi ki...

Çok güzel haberler bunlar duygum ;). Sevgini dillendirmek çok güzeldir. Evet içinde tutmak zor oluyor hem sevgi gibisi var mı ;) :D. Ne öğrendik içinde tutmayacakmışsın söyleyecekmişsin :P ;). Ama ama bende söyleyemeyenlerdenim :D Yani senin gibi yapamazdım :D. Her ne kadar güzel de olsa :D.

Sende iyi ki varsın =).

Kendine dikkat et ;).
hoşçakal...

tılsım dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
---OPTiO--- dedi ki...

canim cok sevindim senin adina....sende iyiki varsin..
bak hersey ne kadar kolay di mi..baanla aran düzeldi..ki ben dahada iyi olucagina inaniyorum,,hatta eminim..sonra askini otoraf edebildin...müthis bisey dimi..ayy insan hafifliyo cidden :))) hep bölyle mutlu ol..

---OPTiO--- dedi ki...

burdan cansumu ve tilsimimida öpüyorum :)))