10 Mayıs 2007 Perşembe

GERİ DÖNERKEN

Sevgili günlük;
Az önce ayakbastım eve ve hemen sana yazıyorum yolculuk hiçte korktuğum gibi değildi günlük karşımdaki insan bir yıldır görüşmediğim babamdan çok farklı bir insandı en azından tartışmadan konuşabilmeyi başardık tüm gün boyunca.Uzun zaman sonra birimizin ak dediğine ötekimiz kara değilde ikimizde ak yada kara diyebildik sonunda.Zaten bugün normal olan ne vardıki acaba merak ediyorum.

Bugün bir arkadaşımın doğum günüydü iki aydır felan görüşmüyoruz ama yinede unutamadım işte şeytan dürttü ve mesaj attım.Cevap iki kelimeden ibaretti teşekkür ederim ve üç nokta ötesi yok.Oysaki ne çok severdim onu demekki buraya kadarmış arkadaşlığımız.Bunu bir kez daha anlamak zor muş be günlük ama atlatıcam bunuda daha dün bir arkadaşımla konuşupta moral veren ben değilmiydim sıkma canını kötübaşlayan herşey iyi iyi başlayan herşeyde kötü biter diyerek. bugünkü yaşananlarda bunun göstergesi işte.

Neyse günlük saçmalamaya başladım ben kaçar azcık daha düşünmem ve huzurlu olmam lazım.Yarın çoçukluğumun grubu grup yorumu dinleye gidicem Allah'ın izniyle hafta sonuda onu atlatmakla geçti desek herhalde sanursam galiba pazartesi buralarda olurum o zamana kadar adavaçelçi.

3 yorum:

tılsım dedi ki...

Canım yolculuğun iyi geçmesine çok sevindim =).
Arkadaşlık kavramı o kadar değişmiş ki günümüzde inanamıyorum bazen yaşanılanlara. Hiç takılma demek ki verdiğin değeri haketmiyormuş ;). Ayrıca arkadaş çoktur ama dost yoktur.Böylece sen kimin dost kimin arkadaş olduğunu görüyorsun ;)

hoşçakal...

---OPTiO--- dedi ki...

babanla görüsmenin iyi gecmesine cok sevindim....
arkadasinida kafana takma sakin..demekki haketmemis senin arkadasligini..düsündügne bile degmez..konserde iyi eglenceler :))öptüm

deli mine dedi ki...

yolculugun iyi geçmesine sevindim duygu.. hayatta hep birileri geride kaliyor.. bazne sen bırakiyorsun bazen istemeden arkanda kaliyor ve yanyana devam edemiyorsunuz.. hep bir eksiliyor bir ekleniyoruz.. hayatin matematigi bukadar sanirim..