24 Mayıs 2007 Perşembe

YENİ BİR GÜNE BAŞLARKEN

Sevgili günlükçüm;

Sana yazmayalı dört gün olmuş ve ben hala günlük diyorum ya sana valla helal olsun bana.Bu dört günde neler olmadıki.Herşeyden önce Ankara'ya terör saldırısı düzenlendi.Hepimiz gördükki yaşamak artık tamamen şans işi bu ülkede başka ne denebilirki söylenicek tek bir söz yok devir birlik ve bütün olma devri ama nerdee.Baksana başbakan ana muhalefet partisi lideriyle açık oturuma katılma teklifine bile hayır diyor neymiş üslupları farklıymış.Bak bu konuda haklı ama ana muhalefet liderinin hiç kimseye ananı alda git dediğini duymadık çok şükür.Sonra günlük Galatasaray -Fenerbahçe derbisi var birde.Fanatik Galatasaraylı olarak utandım takımımdan ilk defa.Ben utandım herkes utandıda kaç yazar.Başkanımız koltuğa çakıldı kaldı istifa etmiyor gitmiyor klübün başından.Bide diyorki devir birlik zamanı Galatasaray güzel günler görücek.Ben takımımın göreceği en güzel günü biliyorum ya neyse.

Bunlar haricinde mutluyum günlük hemde çokkk.Takdir edersinki mutluyken yazı yazılamaz iyice saçmalanır.Öyle işte bende ne zaman elime kağıdı kalemi alsam olay saçmalama boyutuna geliyor.E kolaymı seviyorum ve pek belli etmek istemesede oda beni seviyor.Nerden mi anladım e hergün kendisi söylüyor.Özgür takılmak var ya günlük muhteşem bir olaymış.Ne onun hayatında biri var nede benim ikimizde özgürüz fre yiz ama birbirimizi seviyoruz.Var mıdır bundan daha güzel bişey.Neyse ben yavaştan kaçıyim hafta sonuna hazırlanmam lazımda.Hafta sonu iş için bir sınav aynı gün akşam birde Emre Aydın konseri varda.Gerçi beyimizin talimatı var konseri fazla önden izlemiycem.Neden dersen beyimiz kendisine bir rakip olmasından hoşlanmıyor.Bende önlerden izlemiycem o yüzden.Hoş konser boyunca onu düşündükten sonra önden izlesem ne olucaksa.Erkek kafası işte anlatamıyorsun basmıyor.

İşte böyle günlükçüm.Hadi çavv artık bir ara gelir konseri anlatırım sana.Hadi şimdilik çavınız.

2 yorum:

---OPTiO--- dedi ki...

duygucum..mutluyken sacmalamak dah bi guzel oluyo :)) yani en azindna ben cok seviyorum bunu...

haha konserde iyi eglenceler :)sen yinede önden izleme :P :)

........ dedi ki...

optiom haklısın canım mutluyken saçmalamak acayip zevkli bişey.Konsere gelince valla gittim en önden izledim ama konser boyunca aklım başka yerlerdeydi o ayrı tabi:)