3 Haziran 2007 Pazar

YENİ BİR GÜNE BAŞLARKEN

Ben geldim günlük.Kusura bakma konseri yazamadım sana malum hafta sonu sınavlar eh birde çılgın bir ailen olunca dahası evdeki bilgisayarda delirince istesende yazamıyorsun.Deli meli ama seviyorum bizim bilgisayarı bizim beyefendinin beni ne kadar sevdiğini görmeme acayip yardım ediyor.

Konser güzeldi günlük gittim bizzat önlerden izledim.Başka türlü Emre'yi görmenin imkanı yoktu zaten.Boy o kadar kısaki bir ara arkalardaydım yanımdakilere soruyorum sahnede ufacık bir şey var omu diye ama net bir görüntü yoktu.Neyse konserde sonradan önlere gittim ama aklım tek bir insandaydı tabi.Neyse konser sonrası eve geliş hafta içi onun doğum gününü kutlama fasılı felan derken bilgisayarımız delirdi.Feci şekilde kasıyor dahası neti 40 saatde açıyor beyimizde bilgisayarcı ya etraftaki kime sorsam kotadandır diyor beyimizi meşgul görmemek yada online görebilmek ne mümkün tabi sonunda dayanamadım bizim bilgisayar dedim feci kasıyor sorduğum herkeste kotadandır dedi o yüzden uzun bir süre konuşamıycaz.Senmisin diyen beyimizin jeton düştü tabi ve bişeyler yaptırdı sonuçmu bizim bilgisayarı uzun zamandır bu kadar iyi görmemiştim.Derken sınavlar geldi işte son sınavlara girdim çıktım ve oda yetmezmiş gibi Cumartesi akşam yine bir yerlerde şenlik vardı ben yine ordaydım.Mübarek her yerde tanıdık var e annemin çevresi geniş olunca istediğin yere girip çıkabiliyorsun.Haliyle Ankarada nerde beleş konser var şenlik var ben oraya oluyor tabi.Bir şenliğide kaçıriyim dimi yok olmaz öyle şey.Hele bu şenlik kapsamında içkide varsa hayatta kaçmazdı.Neyse onada gittik gittiğimizde cumartesi eve adım attığımda ise pazardı.Hafta sonuda böyle geçti işte.Geldik kuşlar gibi özgür bir hafta başlangıcına sınav derdi tasası yok şimdilik.Tek bir sorunum var günlük oda ben artık İstanbula gitmek ve sevdiğim insanı görmek istiyorum ya.Hani diyorum evde ayaklanmamı çıkarsam yada sınavlar bitti tatil hakkımız hakkımızı isteriz diye oturma eylemimi yapsam.Biliyorum saçmalamaya başladım.

Sabah yürüyüşümüde yaptım iyisimi ben gidip gazetemi okuyim.Hepinize mutlu haftalar dilerim gününüz ve haftanız güzel geçsin.

3 yorum:

tılsım dedi ki...

Hadi eylemini başlat canım ve sevdiğini gör ;).

oooo duygu neerde şenlik sen orda :D ankara daki şenlikleri gösterirse tv kesin seni de görürüz arasında :D.

Ohh sınavlardan da kurtulmuşsun hadi gözünaydın ben de verdim bittim ohh kurtulduk :D

kendine dikkat et ;)
hoşçakal...

ha eylemin sonuçlarını bildir bize ;)

---OPTiO--- dedi ki...

konserci seni :))) bu arad damat beye helal olsun :) olaya hemen el koymuss...aferin :) arti puani aldi bu seferlik...

bobol gez..aklini dagit..sonrada istanbula gel :)) kendine iyi bak :) hadii öptümm

........ dedi ki...

Tılsım:

Canımcım eylemi başlatamadım kafam o kadar karışıkki eylem ikinci planda kaldı.Şenlik nerde ben orda sorma tvye çıkıcam az kaldı zaten biraz daha şenliklerde gezersem olucakmış:))Sende kendine dikkat et canım.

Optiom:

Öyle duruma el koydu şimdi kendisiyle konuşulamıyor o ayrı mesele tabi.İstanbula gelmekmi Allahım nerde o günler:))Sende kendine iyi bak canım öpüyorum.