26 Haziran 2007 Salı

BİR DÖNEM BİTTİ

Efendimmm hepinize merhabalar.Dün Kazım abi'yi uğurlarken hayatımda yep yeni bir sayfa açıldı.İster kader deyin ister tesadüf ama dün uzun zamandır beklediğim finallerim açıklandı ve üniversiteyi bitirdiğimi öğrendim.Birde üstüste gelen iş teklifleri var tabi.Dün bir arkadaş biz sekreter arıyoruz gel görüşelim dedi ona gittim sabah .Demin eve gelmemle birde ne görüyim bir zarf.Annemin bana hayatı boyunca yaptığı iki iyilik olmuştur teki bazı sağlık problemlerinden engelli raporu almak ötekisi ise hemen bu raparola liseyi bitirir bitirmez işkura kaydımı yaptırmak.Sonuç mu gelen zarf işkurdandı ve yapılan araştırmalar neticesindeTOBB'a görüşmeye çağırıyorlar.Tabi zarf 5 gün önce postalanmış ama yinede gidicez.Bakalım hayırlısı sonunda bendeki potansiyeli keşfettiler galiba eh çok şükür bir sene gecikmelide olsa ünide bitti.

Kaç senedir açıköğretimi bitirmeye çalışan bir arkadaşımla konuştumda sen işin büyük kısmını atlattın okul bitti demezmi.İşin zor kısmı bundan sonrası yani okul sonrası.Gece boyunca zor uyudum zaten.Normalde mışıl mışıl bebekler gibi uyumam gerekirdi ama gelin görünkü yine uykumu kaçırıcak bişey buldum.Hayatımın en güzel dönemi okul dönemi bitti.Peki ya sonraı yada Pinhani grubunun deyimiyle Ben Nasıl Büyük Adam Olucam.Aslında ben deliyim ya kardeşim okul bitmiş eh iş teklifleri geliyor bak keyfine değilmi.Yok illa bişey bulucam.İşsizlikte takılmıycak gibi değil hani.Zaten geriye iki sorun kaldı teki iş tekide şimdilik kendi haline bıraktığım beyefendi.Onunla ne olucak hakikaten bilmiyorum umursamıyorumda bazen herşeyi açık açık konuştuğun bir derdin olursa paylaş dediğin halde karşı taraf susuyorsa zamana bırakmak gerekir bunu anladım.Hem düşünüyorumda her ne olursa olsun arkasından iyiki dediğim bir şeyler yaşadım.Bu bana yetiyor.

Neyse bir üniversite menzununun hayatından kesitler okudunuz.Bugünlük bu kadar malum hazırlanmam lazım.TOBB beni bekler:))Gününüz güzel geçsin.

Hiç yorum yok: