15 Haziran 2007 Cuma

İŞE GİRMEYE ÇABALARKEN

Sevgili gecelik;

Seninle dertleşelim biraz bugün.Yarın önemli bir gün ve ben bir türlü günün stresinden kurtulamadım.Yarın bir işe başvurucam özel bir şirkette.Bakalım olursa anlıycağın gecelikcim duana ihtiyacım var.Şu iş bir olsun ver elini İstanbul eh doğal olarak sevdiğimin yanı.Özledim be gecelik çok özledim ama özlemenin aşkı büyüttüğünü öğrendim artık.Hem tek özleyen bende değilim.Bazen kendime şaşıyorum biliyormusun neye ne tepki vereceğimi bazen ben bile bilmiyorum.Misal dün beyefendi diyorki özledim bak seni ah birde vakit bulabilsem ben diyorumki iyi sadece iyi demekle yetiniyorum.Bu aşk denen şey insanın aklını başından alıyor ve neye ne tapki vericeğini bilemiyor insan bu kesin kanıtlanmış bişey.

İşte böyle gecelik bir yandan sevdiğim insanı özlemek ve sonunda tek çarenin işe girmek olduğunu anlayıp işe girme çabalarına hız vermek.Yakında yani işe girebilirsem burda Aradığınız kişi şu anda şehir dışındadır cümlesiyle başlayan yazı görürse kimse şaşırmasın.Bilinki sevdiğim insanın yanına doğru çoktan yola koyulmuşum.Bu arada bu satırları okuyanlara Allah sabır versin.İyice aşk kelebeğine döndüm iyimi.Kolaymı ya iki sene sonra itiraf edilen gerçeklerin ardından gelen mutluluk.Bişey değil çevremdeki herkes şaşıyor bu duruma.Duygu sen nsıl bu kadar küçük şeylerden mutlu olabiliyorsun sen delisin diyor herkes.Bende onlara kibarca günaydın deli olduğumu yenimi anladın diyorum.Allahım sen benim sonumu hayır et gün geçtikçe deliliğimi daha çok tescil ediyorlar.
İşte böyle gecelik sevdiğimden uzakta bir yaşam ve ona kavuşmam için çalışmam gereken bir iş bir yandanda son finallerin sonucunu bekleme.Okul bitiyor Allahın izniyle.Okul bitmesine bitiyorda Pinhaninin şarkısında söylediği gibi iyi ama ben nasıl büyük adam olucam?????

Bu soruyu kenara bıraktım çoktan günü yaşıyorum.Şehrimde yağmur yağıyor ben tek bir insanı düşünüyor ve özlüyorum.Sevgim giderek büyüyor...

3 yorum:

deli mine dedi ki...

oyy sevgin gerçek olmuş peki bn neden bbunu bilmiyorum :)) cidden ben bu kısmı atlamişim ama oyy çok sevindm :D
özlemek iyi çok iyi ama yaninda olmak varken neden özleyesin di mi :) hadi insallah olur o iş.. ve güzle şeylere nedne olur.. dilenciler gbi dua edesim var bnm şimdi sana hanim kızım güzel kızımla başlayıp allah yüzünü güldürsünlerle ve mutlu etsinlerle bitecek :)
öpüyorum duygu :)
dikkat et kendine
çok sevindm bn :)
deli diyenleri de dinleme.. mutlu olmanin nesi delilik ne güzle işte.. mutluluktan delir insallah (bu da beddua gibi oldu :D parayı begenmeyen dilencinin bedduası :P)

---OPTiO--- dedi ki...

cansumun her sözüne katiliyorum..bende cok sevindim..dualarimiz seninle....deli diyenleride dinleme evet :)) bak bize deli diyolarr..deseleer kac yazar di mi :)) hihii .....

sevginiz karsilikli büyüsün insallah...

........ dedi ki...

Minecim:
Her ne kadar tutmamış olsada duaların için teşekkür ederim yüzümü gülümsettin.Sevgim gerçek oldu evet sevmeye başladığımdan beri bayağı değiştim ama karşı taraf bunun farkına varamadıktan sonra neye yarar ki sevginin gerçek olması.Mutluluktan delirme meselesine gelince o biraz zor ya keşke gerçekten mutluktan delirsem hiç olmazsa delirme sebebim güzel olurdu.

Optiom:
Duların için teşekkür ederim canım.Deli diyenleri dinlemiyorum zaten onlar söylüyorlar ben arkamı dönüp unutuyorum.