6 Haziran 2007 Çarşamba

BİR MASALIN SONU

Ne demiş büyüklerimiz güzel olan herşey biter.Ne kadar haklılarmış güzeldi yaşadıklarım iki haftadır rüyada gibiydim taki bu hafta başına kadar.Bu hafta beyefendiyle hiç konuşmadık.Bahane hazır çok yoğunum.Ya tamam anlarım bir yere kadar ama Bill Gates 'in şirketindemi çalışıyor bu insan artı telefonların suyumu çıktı yahu.

İşte böyle bir durumdayım çaresi yok ne yazıkki aslında bir çaresi var oda inadına susuyor bense inadıma konuşmuyorum.Bakalım sonu nereye varıcak merakla bekliyorum.Gündüzleri yine çekiliyorda geceleri çekilmiyor hiç.Tam uyuyim diyorum duvarlar üstüme geliyor sanki .Ama elbette alışıcam yağma yok.Ya alışıcam yada beyefendi Bill Gates'in şirketinde çalışmadığını anlıycak.Görünen o ki ben alışıcam içim acıya acıya.Ne garip değilmi günlük bir kaç gün önce yazdıklarıma bak birde şimdi yazdıklarıa.Hayat işte geleceği göremiyorsun her daim süprizlerle dolu.Bazen şeytan dyorki at şuna bir mesaj özlediğini söyle yada bin bir otobüse atla git yanına.Başka türlü görüşemiyceksin diyor.Ama yok günlük şeytana uymamak ve sakin olmak lazım.Heleki böyle bir durumda.

Geldik bu yazınında sonuna.Unutmadan bloggerda birinci yılını dolduran Optiocum daha nice yıllara blogunla berbaer.İyiki varsın iyiki blog tutmaya karar vermişsin.Hepinize mutluluk dolu günler dilerim günleriniz güzel geçsin efendim.

3 yorum:

---OPTiO--- dedi ki...

canim benim..öncelikle tesekkür ederim :)) cok cok saoll..

bu arad üzülme sen..gercekten yogundur..inan bilgates in yaninda calismasi gerekmiyo yogun olmak icin :)) muhakkak yogundur..hem belki cani biseylere SIKILmistir ve senide uzuntuleriyle bomgak istemiyodur ...yani hersey olabilir..ilk denk geldiginizde konus :) anlamya calis..ask fedakarlik ister.bazen bu fedakarlik zamanada ihtiyac duyar..unutma :))

hadi gül bakim :)))))))

tılsım dedi ki...

Gerçekten yoğun olma ihtimali yüksek olabilir canım ama bunu kendine kabul ettirmek zor çünkü özlüyorsun ve aranmayı bekliyorsun. Ama olay bir de şu yönden bak o da bu yoğun anlarında senin yanında olmanı istiyorsa ;). Bu arada optioma katılıyorum hayatta herşey gibi aşk da fedarkarlık ister ;). Yüreğinin sesini dinle en iyi yolu o sana gösterecektir ;).

Kendine dikkat et ;) Ve yine mutlu ol =)

........ dedi ki...

Optiocum:

Bişey değil canım ne demek yoğunluk konusunda haklısınız pekte üzülücek bişey yokmuş en azından onunda beni özlediğini ve yoğunluktan delirme noktasına geldiğinde yine sakinleştirenin ben olduğunu biliyorum o yeter bana.Aşk fedakarlık ister bunu biliyorum canım o yüzden sabrediyorum ya tavsiyen için sağol canım bak gülüyorum işte :)))))))))

Tılsım:

Olaya bu açıdan hiç bakmadım gerçi ben onun her zaman yanındayım elimden geldiği kadarıyla tabi .Zaten yüreğimin sesini dinliyorum canım eğer dinlemesem mümkün değil onu ne bu kadar sevebilirdim nede sevdiğimi söyleyebilirdim.Sende kendine dikkat et ve mutlu ol.