29 Haziran 2007 Cuma

BİTTİ

Herşey bir masaldı bir sevda masalı yarattım kendime.Mutlu oldum ve hep sevdim.Çoğu zaman tek taraflı olsa bile sevdim hep sevdim.Taki bugüne kadar bugün hem benim hem onun gerginliği yüzünden herşey bitti.Gergindim çünkü artık hep meşgulum bahanelerine inanmaktan kardeşimin abla bu çoçuk seni kullanıyor ben olsa konuşmazdım deyişinden ve bunun farkında olup bişey yapamamaktan yorulmuştum.Konuşmayalım dedim nede olsa zaman ikimizede iyi gelirdi o zaman dedi bir daha hiç bir zaman konuşmayalım tamam dedim.Artık ne diyceksem yada deyince ne farkedicekse...

Nasılım bu sorunun yanıtını bende bilmiyorum.Bildiğim tek bir şey var oda tüm bu olanlardan dolayı kendimi hiç affetmiycem.Toparlama derseniz er geç hallolur oda sadece zamanın geçmesi gerekicek biraz.Aşık olduğum sevdiğim tek insanla kurduğum masalda böylece bitti işte.Yapacak hiç bir şey yok olay yapılacak müdahale etmeyi çoktan geçti.Hiç konuşmayalım derkende çok haklıydı birbirimizi tartışıp kırdıktan sonra konuşmanın ne anlamı vardıki.Ben bir süre kafa toplamaya zaman istedim o ise temelli bitirdi.Olan sadece geriye güzel günler kaldı sadece ve kendini hiç affetmiycek olan ben.Kendimle yeniden barışmam bayağı bir zamanımı alıcağa benziyor.Zamanı geriye almayı ve bu tartışmanın hiç yaşanmamış olmasını isterdim elbette.Veya tüm bu yaşananların şaka olmasını.Bunu öyle çok isterdimki bilemezsiniz heleki sırf tartışmamak için sevgili olmadığımızı öğrendikten sonra.Keşke diyorum keşke birazcık sakin olabiliseydim ama keşkeler hiç bir bitimi engellemiyor.

Sözün kısası hayatım boyunca sevdiğim tek insanı kaybettim geriye birtek toparlanması ve ayağa kalkması gereken bir enkaz kaldı o zamana kadar müsadenizle..

1 yorum:

deli mine dedi ki...

hayatta tek şans dite bir şey yoktur duygucum.. sevmek için tek şansin o degildi.. mutlaka sevecegin birileri yine çıkacak karşina.. ve bence seven insan zaman yaratir.. hatalari varmiş karşi tarafın da.. kendini bukadar suçlu görme oyüzden.. üzülme demiyorum üzüleceksin bir süre ama bu süreyi çabuk atlat duygucm en kısa zamanda.. hayat seni beklemiyor çünkü.. bn de çok kötü bir ayrilik yaşamiştim.. severek ve sevilerek ayrilmiştim.. hem de çok severek ve çok sevilerek.. çok karişik.. ama her şey geçiyormuş.. senin ki de geçecek :)
sevgiler cnm
öpüyorm
baş baş