24 Haziran 2007 Pazar

HAFTA BİTİRKEN

Ben geldim efendim hemen söyliyim aşk böcüklüğünden istifa ettim.Yeni sloganımız Yalan Dostum Aşk diye bi şey yok.İşin şakası bir yana cidden aşk diye bişey yok.Bazı şeyler yaşandı ve bitti yada bitmek üzere.İş arama çabalarım son sürat devam ederken çok düşündüm acaba değermi diye.Bir yanım değer çünkü o ilk ve bir daha böylesi duyguları zor yaşarsın dedi.Öteki yanımsa değmez karşına ne insanlar çıkıcak dedi.Bu zamana kadar hep değer çünkü o ilk diyen tarafımı dinleyip hep sabır dedim sabreden ve özleyen bir tek ben olmama rağmen.Sonunda anladımki bazı şeyler zorlamaya gelmiyor .

Böyle işte yaşadığım bir masaldı ve bitime yaklaştık ciddi boyutta .Aslına bakarsanız bitmesi için sebepte yok.Yani diğer bilinenler gibi hiç bir tartışma felanda yaşanmadı aslında.Tartışmayı bırakın konuşamadık bile.Konuşmadanda tartışılmaz haliyle.Peki o zaman neden böyle oldu.Bu sorunun cevabını o kadar fazla düşündümki sounda anladımki bazen zorlamak olmuyor.O an karar verdim her ne kadar bu kararım içimi acıtsada o konuşana kadar bir daha asla konuşmuycam onla.Bir rüyaydı zaten yaşananlar kahramanımdı o benim babamdan sonra güvendiğim tek erkek.Gün geldi rüyadan uyandım ve yanımda kahramanım yoktu.O çoktan gitmişti ve ben kahramanımı özledim o gün.Bana hayatım diyen kahramanımı.

Böyle işte bir masal biter bir masal başlar.İyisimi gidip bir kahve yapiyim ve müziğin tadını çıkariyim.Yarın buralarda olucam yine.Gününüz güzel geçsin hepinizin.

Hiç yorum yok: