4 Mayıs 2007 Cuma

KISA BİR ARA

Bazen öyle anlar olurki hayat insanları hiç istemedikleri yerlere sürükler hiç istemedikleri kişileride yanlarına verir üstelik.Hayatta belkide tek nefret ettiğiniz insan istemediğiniz bir yolda yol arkadaşınız olarak çıkıverir karşınıza.Bugünde aynen böyle oldu işte hiç istemediğim bir yolculuğa hazırlanmam lazım.Görünüş oki pazartesi bilemedib salı yol gözüküyor bana.

Yolculuk Kırıkkale' ye yani yakın yere Allahtan.Pazartesi bilemedin salı yola çıkıyorum.O zamana kadarsa kendimi yolculuka hazırlamam bol miktarda kafa dinlemem gerek yani.E kolay değil nede olsa yolculuk ne kadar kısa sürerse sürsün babam eşlik edicek yolculukta bana.Buda hayatın bana bir oyunu herhalde.Yoksa niye yaklaşık bir senedir görüşmemek için büyük çaba sarfettiğim insanı yol arkadaşı diye versinki yanıma.

Neyse işte durumun özeti bu iş başvurusu için yola düşülecek ne kadar kısa süreli olsada yol yoldur.Ve yol boyunca konuşma niyetimde olmadığımda hesaba katılırsa hazırlanıcak cdman ve her ihtimale karşı bir cd vardır.Birde kafanın toparlanmam gerek tabi.Zira haberi duyduğumdan beri enkaz gibiyim.Neyse bir daha görüşene kadar hoşcakalın.

4 yorum:

---OPTiO--- dedi ki...

sen dön+nce anlatmani bekliyrum olanlari..ne dersen de..baba dedigin hicte öyle bisey degil..üzüldüm yani..ne bilim ..keske sende babanla cok iyi olsan.
öpt+m canim seni

deli mine dedi ki...

ne diyebilirim ki.. yorum yapamıyorum inan.. ama anliyorum.. ben 14 yıldır görüşmüyorum.. birkaç ay önce ortaya çıktıgında krizler geçirecek kadar nefret ediyorum.. allah sabir versin sana..
baş baş

tılsım dedi ki...

Umarım iyi bir yolculuk geçirmişsindir. Kelimeler tıkandı birşey diyemedim. iş başvurusu demişsin nasıl geçti ;)? hoşçakal...

........ dedi ki...

Optiocum:

Dediğin çıkıyormudur nedir babamla iyi olmaya başladım sanırım bugün anladımki biraz abartmışım yahu.

Delimine:

Sağol canım allah sanada sabır versin biraz zor gibi görünüyor ama umarım aranız düzelir.

tılsım:

Canım gittim geldim yolculuk iyiydi güzeldi herşey iş başvurusuna gelince bir sınav açılmış devlette ona başvurmaya gittim işte yani daha sınavı var.