12 Nisan 2007 Perşembe

BİR BİTŞİN ARDINDAN

Bir rüyaydı gördüğüm son zamanlarda.İnsanın doğasında aşk vardı ve hep var olucakta elbet ama benden paydos yine yanlış insan yine boşa kurulan hayaller ve hayal kırıklığı bir kez daha anlıyorumki yalnızlık benim kaderimde var.Önce güzeldi herşey mutluydum taki düne kadar.Hani kız arkadaşını tanımıyor olsam birde kendisi doğrulamamış olsa inanmıycam ve gülüp geçicem bunlara ama o kadar gerçekki gülüpte geçemiyorum bile.Tıpkı sevipte söyleyemediğim gibi.

Aslında sorulacak sorular varhala kafamda.Ama bitti yani bitmeli olmuycak bir şeyin peşinden koşacak ne gücüm var nede buna cesaretim.İyisimi susmak ve hiç konuşmadan sessizce çekip gitmek hiç bir şey söylemeden ve şikayet etmeden.Kazım Koyuncu'nun gidiyorum şarkısında söylediği gibi tıpkı.Ah şarkılar bazen o kadar canımı acıtıyorki o kadar derinden yakalıyorki beni.Hele birde şarkıları Kazım Koyuncu yapıp söylüyorsa.Tıpkı kışın hasta olduğum günlerimdeki gibiyim şimdi etrafımdaki herkes benim için pervane olur beni ise bir tek şey kendime getirir Kazım abinin şarkıları.Şimdide öyle olucak birazdan gidiyorumu dinliycem o hiç bilmiycek ne hissettiğimi hiç bir zaman bilmediği gibi.


Gidişimin ardından hiç üzülmüycem bu sefer çünkü biliyorum o mutlu ve biliyorumki sevmek sevdiğini multu görmektir.Sonunda sen mutsuz olsan bile böyledir bu sevdiğin mutlu o halde sende mutlusun.

3 yorum:

deli mine dedi ki...

duygucum.. olacak.. inan buna.. bir gün gelecek 2 kisi birbirini her şeyden çok sevecek.. onlardan bir sen olacaksin.. digerinin adi yok daha :)
üzme kendini çok fazla.. aşk bile geçiyor.. hatta ölüm bile.. bu aşk da bırak ölsün içinde ve unut.. gözünde büyüttügün kadar zor degil.. inan.. öpüyorum dikkat et kendine tamam ;)
baş baş cnm
cns

tılsım dedi ki...

Birgün sende bulacaksın aşkı hemde en güzelini ;).Üzme kendini duygucum.İnsan herşeye alışıyor.Zaman sadece...Kendine dikkat et e mi ;)Senin bekliyor ruh ikizin ;).
hoşçakal...

........ dedi ki...

Cansu ve Tılsım:

Arkadaşlar ikinizide teşekkür ederim beni seven birini bulucağıma dair umudum zaten vardı sayenizde iyice arttı.Sağolun var olun.