17 Nisan 2007 Salı

...............

Sevgili günlük;

Bu aralar burda olamıycam bir kaç gün önce ayağımı sakatladımda sek sek sekerekten vaziyetleri yani.Gerçi bugün iyiyim ama yinede hafif hafif sek sek oynamaya devam.Sek sek oyunu bitince ruh sağlığımı düzeltmem lazım.Bütün gün ayağımı uzatıp yatıyorum ya mecburen ya haber kanallarında Tayyip'in saçmalıklarını yada saçma sapan magazin ve kadın programlarını izliyorum dostum.Milletin balon aşklarını seyretmekten ve boşanma öncesi olaylarını izlemekten bay geldi yani.Hani diyorumki biliyorum belki kızıcaksınız ama Hüsnü Şenlendirici diyorum müziği bıraksa aslında çok severdim hatta hayrandım taki Deniz Seki ile ilgili açıklama yapıp tüm magazin programlarımda Hüsnü Şenlendirici evliliğinde son dakika az sonra diye spotlar izleyene kadar.Yada yok Hüsnü müziği bırakmasın ben kaçıyim.Evet evet bu daha hayırlı sadece kitap ve müzik dinleyebiliceğim cd çalarımın delirmiyeceği ve insanların saygı gördüğü bir yer vardır değilmi.Evet evet iyisimi ben oraya kaçiyim.

Not:Bloguma koyduğum şarkı günlerdir dilimde her halde sözlerinden ve melodiden dolayı olsa gerek yattığım zamanlarda umudumu yüksek tutan tek şarkı.Tabi moralimin yüksek olmasını sağlayan diğer bir etkende Kanalturk ekibi ve her akşam yayınladıkları ulusa Serzeniş adlı animasyon programı bizim city gibi aslında tek farkı burdaki karikatür başbakanımız her bölümde farklı kılığa giriyor ve ben kopuyorum tabi.Birde yayın var tabi Annem geçen hafta şehir dışına gitti seminer için benim deli kardeşim dayanamadı oda gitti dün yolcu ettik bugün yalnızım tabi evde annem diyor arkadaşımı ariyim onda kal ben diyorum yok yayın var ben kalıcam evde tek başıma.İşte sorumluluk böyle bişey azizim.Neyse efendim sağlıcakla ve esen kalın.Notuda abarttık biraz destansı oldu ama idare edin.

5 yorum:

tılsım dedi ki...

Duygucum geçmiş olsun.Ayy o tv karşısında oturmayı çok iyi biliyorum yahu bir tane bile düzgün program yok kimle kimle nerede nasıl biplenmiş falan fişman.
Pinhani hele bir gel =).ohh ev sana kalmış ama nasıl olacak ayağınla.Kendine dikkat et cnm ;).
hoşçakal...

enigma dedi ki...

merabalar=) blog'unu tesadüfen buldum, biraz takildim, hosuma gitti, bende bi yorum yazayim dedim=) bu arada gecmis olsun, ama sana bisey söylimmi, ayak yine idare eder de el olunca hele birde sag el (solaklara sol el:) asil o zaman sinir bozucu:) benim cektigim durum. neyse ben fazla uzatmim tanimiyorsun etmiyorsun zaten, ama canin sikildiginda ugramak istersen: senemdilara.blogspot.com
mutlu kalman dilegiyle
s.dilara

deli mine dedi ki...

benim annem de şehir dişinda.. ben anneannemde kaliyorum ama bazen tek kalmak istemiyor da degilim.. tek başina kalmak da güzel.. çok geçmiş olsun duygu.. dikkat et kendine aman aman.. çok zorlama.. ampül kafalardan nefret ediyorum.. kanal türk sen birtanesin.. hakkaten bir tane başka yok.. onu da yok etmeye çalişiyorlar ya neyse..
sevgiler
cns

---OPTiO--- dedi ki...

duygucum gecmis olsun..cabucak iyiles ve dön olur mu..bende epeydir yokum buralarda..bi süre daha yogun olucam böyle ama ..en azindan aksamlari ugramaya calsiirim..kendine iyi bak...öptüm cokca

........ dedi ki...

Arkadaşlar hepinize çok teşekkür ederim geçmiş olsun dilekleriniz için iyiyim çok şükür bişeyim kalmadı.Eh zaten nerden bakarsan bak olay olalı 2 hafta olucak artık iyileşiyim yani.Hepinize tekrardan teşekkür ederim.