5 Nisan 2007 Perşembe

HAFTALIK BÜLTEN

Efendimm haftalık bültenle merhabalar.Eh kitap okumakla ve birde beyefendiyle uğraşmakla geçirerek bir hafayı bulduk tabi.Bu hafta neler olduğunu inanın bende bişey anlamadım.En iyisi herşeyi en başında anlatıyim.Hey allahım ne haftaydı ya anlatırken bile ellerim titriyor.

Herşey salı günü başladı normal kitap okuyarak başlanan akşamı ise bambaşka biten bir gün.O gün mutluluk filmine gittim ve müziklerine çarpıldım resmen.Zülfü Livaneli'ye zaten hayranımdır birde buna müziklerinin enstrümantel hali eklenince müthiş olmuş.Sonrası haliyle eve geldim tabi ve beyefendiyle konuştuk biraz.Dediki Ankara'ya gelcem bana kahve ısmarlarsın dimi?Eh dedim elbette ısmarlarım sorun ettiğin şeye bak.Ama dedi kafe tanıdık olsun niye dedim neymiş efendim kahveyi ben yapıcakmışım.İçimden oldu başka arzun diyerek dışımdansa her nasılsa gayet sakin peki tamam dedim.Keşke tüm istediği bu olsaydı.Zira beş dakika sonra dediki ailenle tanışmak istiyorum.Bilgisayar başından fırladım tabi aynen füze gibi.Gittim annemle konuştum olur tabi neden olmasın demezmi.Al sana ekstra bir heyecan ne olucak nasıl olucak derken tanıştılar bile.Tabi yüz yüze değil benim radyo aracılığıyla.Sağolsun annem benim programın misafir şiir okuyucusudur.Bir şiir okur arkasından o vakte kadar iyi bir konuşmacı olan ben kekelemeye başlar.Dünde öyle bir gündü işte yalnız bir farkla beyefendide radyoyu dinliyordu.Ve sonrası annemin sesine hayran olması ve msndende olsa tanışması tabi.Hey güzel Allahım bakalım daha neler görücez.Dahada önemlisi ne zaman ben tam olarak huzurlu olucam elime kahvemi alıp kendimi mutluluk filminin müziklerine kaptırmışken yine beyefendinin muhteşem fikirleri sayesinde ayağa fırlamıycam.Bunu herhalde haftaya öğrenmiş olurum.Yok yok haftaya kesin sakin olucak ve herşey düzene girecek çünkü annemi pazar sabahı Samsuna yolluycaz üç haftalık bir seminer için.Annem ankara dışında olucağına göre ne kadar saçmalayabilirki bizim beyefendi tabiki hiç.Zaten radyo aracılığyla ailemi tanımş kadar oldu.Tabi bu tanışmaya evimizdeki kızlar kampı ve bu kampta kalan herkes dahil.Biliyormusun günlük bir zamanlar internette dolaşan çevrim içi kız isteme yazısına çok gülerdim artık gülmüycem teknoloji ilerledikçe herşey halloluyormuş çünkü.Tabi canım teknoloji o kadar ilerliycekki beyefendi bizimkilerle tanışmak için buralara gelene kadar kendi kendine kahve yapan robotlarsa çıkıcak böylece kahve derdindende kurtulucam.

Of be günlük amma uzun yazmışım eh demekki neymiş haftalık yazınca birikiyormuş.Hele bu hafta biraz anormal bir haftaysa.Neyse günlük şimdilik hoşcakal.Ben sana gelişmeleri bildirim.Artık tanışma faslıda bittiğine gçre şöyle elime kahvemi alıp müziğin ezgisine bırakmak istiyorum kendini.Hepiniz sevgiyle kalın efendim yüreğinizden umut ve sevgi eksik olmasın.Hepinize iyi hafta sonları.

2 yorum:

---OPTiO--- dedi ki...

cok hos ya :))
bakalim beyefendi ne zaman isticek annenizden sizi duygu hanim :)
ay canim sen mutlu ol daaa...
gerisi bos :)

cok cok öptüm seni...

........ dedi ki...

Optiom ne istemesi ya beyefendi iki gündür konuşmuyor benimle artık konuşmuycak ne yaptıysam anlıycağın delirmek üzereyim evdekiler bile eski duyguyu istiyoruz diyor