30 Mart 2007 Cuma

MEVLİT KANDİLİ

Bugün mübarek mevlit kandili.Şöyle bir düşündümde küçükken ne büyük zevkle beklerdim kandilleri.Annem yada evdeki büyüklerden biri laır gelir mutlaka kandil simidi yenirdi ogün.Kandil günlerini ayrı bir severdim o zamanlar.Büyüdüğümüzdenmi ne artık kandil simidi yemez olduk ancak kandillerde büyüklerimizi arar olduk şimdi .Düşünüyorumda niye sadece özel günlerde aranırki büyükler.Hayat koşuşturmacası içinde unutulup gidiyorlar galiba hiç istemedende olsa.Neyse uzun lafın kısası bugün mevlit kandili.Bugüne özel kandil simidi ve çaylar şirketten yani benden.Resulallah bu gece ettiğiniz tüm duaları kabul etsin mevlit kandiliniz mübarek olsun.



3 yorum:

---OPTiO--- dedi ki...

canim benim gecmis kandilin mübarek olsun..ikramlari aldim :)) saol..misgibi olmuslar :)
öpüyorum seni..bu ara pek giremiyorum nete biliyosun :( azcik hastayim..öptüm seni

deli mine dedi ki...

kandil simidine ben de bayılırım :)) her zaman bulunsa alsak bu kadar sevmezdik belki ama yılda bikaç kez yiyince daha bir zevkli oluyor hakkaten:)
büyükler hatırlarının sorulmasini bekliyor.. çok da haklilar ne desek boş..
senin de kandilin kutlu olsun ama geçti kusra bakma.. geciktim..

optiom canm..

duygucum dikkat et kendine emi
öperim kocman
baş baş
cns

........ dedi ki...

Optio:

Teşekkür ederim seninde kandilin mübarek olsun tekrardan.Geçmiş olsun canım umarım biraz daha iyisindir

Cansu:

Gerçektende ayda yılda bir olunca zevki ayrı ya bide büyüklerimiz her zaman haklıdır zaten.Sevgiyle kal.