20 Mart 2007 Salı

BEN GELDİ

Sonunda bloggerdaki sorun düzelmiş.En azından benim için düzelmişki yazabiliyorum yada şu anda bu yazıyı bir hayalet yazıyor.Şaka bir yana ben geldim efendim vatana millete hayırlı uğurlu olsun.Gerçi geldimde kendimdemiyim hayır.Onun için bir kaç gün bekliyeceksiniz.Dün akşam nasıl yattım uyudum konusunda bir bilgim yokta.Olmaz tabi dün gece deli ben uyumadımki.Bir terslik var dünya tersine döndü efendim.Gece uyumayan ben bu saatde ancak kendime gelebiliyorum.

Zaten dün arkadaşlar bile şaşırdı dün biraz abarttımda saat 10da beni ancak atttılar yataktan.Arkadaşlara diyorum ben uyuycam hadi iyi geceler.Cevap yuh halamı ya.Uykucu pamuk prensese döndüm valla.Yalnız büyük bir sorun var.1- ben elma yemedim 2-Yedi Cüceleri göremiyorum etrafımda eh tüm bunlar olmadığına göre ne yazıkki prens felanda yok uyandırıcak.Buna göre buda masalın değişik bir versiyonu herhalde.Bakalım sonu ne olucak.Şimdi durun ben biraz daha uyuyim sonunu görürüm dermişim.İçses:E yok artık zaten zor uyandırdık.

Neyse böyle işte efendim ben kaçar.Daha akşam için hazırlanmam lazım ne hazırlığımı siz bilmiyorsunuz tabi.Azcık bekleyin yazının sonunda o efendim.Neyse sevgiyle ve sağlıkla kalın.


**Efendim ben bir haftadır her akşam 10-11 arası Viya fmde viyaca nameler adlı programı hazırlayıp sunuyorum.Beklerim.

4 yorum:

---OPTiO--- dedi ki...

aa canim dönmene cok sevindim..üstelik programinda hayirli olsun..muhakkak dinlicem :)) aksam yayindayim :D kocaman sevgilerimle...

deli mine dedi ki...

oyyy :))
viya fm dinlicem.. frekans nedir kuzum :D cidden kaç ? :)
hayırlı olsun canım :)) çok sevndm
baş baş
cns

tılsım dedi ki...

hoşgeldinn =)

Süper artık viyacıyız ;) hayırlı olsun canım çok sevindim hem dönmene hemde programına =)
Artık bize de parça çalarsın :D:D:D

hoşçakal...

........ dedi ki...

optio:
Canım benim çok sağol bende kocaman öpüyorum seni sevgiyle kal.

Cansu:

frekans yok kuzum daha o kadar açılamadıkta sadece internetle sınırlı yayın teşekkür ederim canım.

Tilsim:

Hoşbulduk.Teşekkür ederim canım bende sevindim dönmeme ve elbette programa kolaymı en büyük hayalim gerçek oldu.Tabiki parça çalarım ne demek siz yeterki isteyin.Hatta olayı abartıyorum beni sizler var etttiniz ben sizler sayesinde varım efenim:))