1 Mart 2007 Perşembe

SABAHÇI/SERVET KOCAKAYA

çok yakınsın belki bana
belki bağdat kadar ırak
bombalar mı vurdu bizi
düşünmek mi?
değişmek mi?
sevdalar mı tuzak?

sabahçıyım yine
birkaç günden beri
kırlangıçlar uyanıyor
gitme vakti geldi

ahh.. bu deli gönül
herbirşeyi çözer
aşka dair ne var ne yok kahreder gider
sana dair ne var ne yok kahreder gider..


Bugünlerde en çok dinlediğim şarkı kafam öyle karışıkki bir sene önce hayatınızdan çıkarttığınız bir insan ve özlediğinizi hisettiniz bir anda daha doğrusu kendi kendime itiraf edebildim sonunda özlediğimi.Of of neyse fazla söze gerek yok çünkü özledim ve ulaştım haliyle kafam karışık yeterince onun için iyisimi şarkıya kulak verelim ve sözü Servet Kocakaya ya bırakalım.

3 yorum:

deli mine dedi ki...

geçen bi arkadaşa yaz fotolarini yollayacaktim.. nerden biliyim onun fotolarının da orda oldugunu.. dondum baktim bi süre koptum.. özledigimi itiraf ettim 6aydir ne foto ne gerçek hali gözümden geçmemişti.. özledim özledim sonra yattim kalktim geçti.. özledigim tek şey sadece yüzü olsaydi keşke..
cns

---OPTiO--- dedi ki...

özlemek ve bunu itiraf edebilmek cok güzeldir :))
ben kimi özlüyosam söylerim :)
özlemediklerimede söylerimya ..o baska tabii :)) hihih..
neyse canim gül sen en güzeli gülmek


di mi cansum :)))

........ dedi ki...

Cansu:

Üzüldüm canım hatırlatmak istemezdim kusua bakma.

Optio:

Sorma ya çok güzel bi şey evet kendine itiraf edebilmek o işin zor kısmı dün deli cesaretiyle onada söyledim onu özlediğimi zamanında cesaret edemezdim bile şimdi düşünüyorumda kolaymış ya.