28 Mart 2007 Çarşamba

HAYATA YENİDEN MERHABA DERKEN

Sevgili günlük;

Biliyorum en son gelmiycem bir hafta demiştim ama öyle şeyler olduki öyle mutluyumki kendimi yeniden doğmuş bir çoçuk gibi hissediyorum.Ben aşık oldum günlük üstelik bu sefer oda beni seviyor galiba.Tek sorun benim cesaretsizliğimden dolayı açılamamam ve onun açılmasını bekliycek olmam.Tabi hislerim beni yanıltmıyorsa.Bildiğim tek şey var şimdilik.Yıllardır beni azda olsa sevicek bana değer vericek benimde sevebiliceğim birini arıyordum galiba buldum.En azından bana değer verdiğinden eminim.Nerdenmi eminim dün bir saat boyunca benim sağlığım konusunda tartıştıkta ondan.Kafan karıştı dimi dur ben baştan anlatıyim.

Dün konuşmanın başlarında nasılsın diye sordu benimde bu aralar stresten kaynaklanan mide ağrılarım olduğu için eh işte biraz midem ağrıyor birazdan geçer dedim .Demesine dedimde demez olaydım tutturdu doktora git diye.Ben diyorum önemsiz beyefendi diyor olmaz illaki doktora git.Her nedense ailemde benim gibi stresten olduğunu düşünüyor ama gelde laf anlat işte.O inatçı ben olunca ne olur konu uzadııkça uzar tabi.Baktım beni afakanlar basmak üzere tamam dedim giderim sen merak etme.Neyse konu kapandı böylece yada ben öyle sandım akşam aradığında hala aynı şeyi söylüyordu.

İşte böyle bilmiyorum zaman ne gösterir ama ufukta mutluluk var gibi sanki olmasada en kötü ihtimalle bir dostum olucak herşeyi paylaşabiliceğim fenamı.

2 yorum:

---OPTiO--- dedi ki...

insallah herseyin en güzeli olsun canim senin icin..sen mutlu olda , gerisi bos...söyle neseli ol iste..sinavlarda bittimi degme keyfine..bi de doktora git sen yinede...dinle beyefendiyi ;)

........ dedi ki...

Optio:

Canım teşekkür ederim iyi dileklerin için .Doktora gitmeme gerek kalmadı beyefendiye dinletemedim ama cidden strestendi.Açık öğretimde okuyan bir arkadaşımında dediği gibi açık öğretim bizi bitirmişti.Ama toparladım çok şükür sevgiyle kal.