26 Mart 2007 Pazartesi

HAFTALIK NİYETİNE

Sevgili günlük;

Ne günü ya hafta oldu dediğini duyar gibiyim.Farkındayım bende biliyorum gün değil hafta olduğunun.Ama içimden yazman gelmiyordu.İlham perilerim sonunda isyan bayrağını çektide tatile gitti ondan uğramıyorlar tabi.Şaka bir yana gerçekten bu aralar yazasım yok o yüzden seni aksatıyorum birazcık.

Hem benim milli sınav kabusumun ilk etapı bu hafta sonu bitiyor.Allahın izniyle arasınavlar başlıyyor ve bitiyor iki günde.Onları bir atlatıyim sen sağ ben selamet.İyi bir kafa dinliycem valla .Uzun lafın kısası yokum günlükçüm.Zaten gündemde bildiğin gibi.Herkes seçime odaklanmış durumda.Tayyip diyor nisanda açıklıycam bizimkiler de başta oy vericeğim partinin başkanı Deniz Baykal olmak üzere her yönden saldırıyorlar olmaz olamaz diye.E aday olucağını kim söyledi Tayyip 'in bana kalırsa özellikle bu sayın Abdullah Öcalan ve kelle vakasının ortaya çıkışından sonra aday olmuycak.Öyle gözlemliyorum televizyondaki konuşmalarından öyle yansıyor.Hey Allahım bende insan analistiyim ya iki dakikada anlıyorum herşeyi.Gerçi ben onun yerinde olsam bu olay ortaya çıktıktan sonra siyaset hayatımı bitirirdim ya neyse.

Anlıycağın değişik bir şey yok sınav maratonumun ilk etabı na az kalması dışında tabi.Bu arada biliyormusun Türkiye Demokratik Hukuk Devleti felan değil artık.Bu mu nerden çıktı.Test çözerken tabi.

Soru:Demokratik hukuk devletinin özelliği nedir
Cevap:Yargının bağımsız olması
Soru:Peki şu son zamanlardaki Hakim ve Savcılar Yüksek Kurulunundaki toplantının yapılaması yada başkan seçilememesi neyin göstergesidir.

Cevap:Siz düşüne durun ben şimdilik susuyorum.Cevapta haftaya artık günlük.Hadi payi payi.

Hiç yorum yok: