2 Mart 2007 Cuma

DİKKAT KIYAMET YAKLAŞIYOR

ABD'li uzay araştırmacısı Lawrence E. Joseph'in "Apocalypse 2012" adlı kitabı Maya astronomlarının geliştirdiği bir teoriye dayanıyor. Mayaların yüzlerce yıllık araştırmalarına göre, 12 Aralık 2012 tarihinde Güneş sisteminin yörüngesi, Samanyolu'nun merkezine denk gelecek. Teoriye göre her 26 bin yılda meydana gelen bu olayla, Samanyolu'nndan Dünya'ya gelen her türlü enerji azalacak. Birçok bilim adamı, bunun gezegenleri nasıl etkileyeceğini bilmiyor.


Efendimm hepimize geçmiş olsun.Önünüzdeki beş yılı planlamaya başlayabilirsiniz hatta ben planladım bile.Oh valla ben rahatım hatta haberi okuyunca olayı abartıp vasiyet felanda yazıcaktımda sağolsun bizimkiler dünyada kimsenin kalmıycağını bu yüzden vasiyete gerek olmadığını söylediler.Gelelim önümüzdeki beş yıllık planıma.

-Okul biticek :Bu sene
-İş hayatına atınılıcak:Diplomadan sonra
-Hayallerimdeki beyaz atlı prensi aramaktan vazgeçilecek doğru düzgün bir erkek bulunucak.Atsız ve prens olmayanından tabi:İşte bu gerçekleşirmi hiç emin değilim.


İşte böyle efendim haber benden önlem sizden.Tabi bu işin şaka yanı umarım yanılır bilim adamları bu sefer.Esen kalın efendim.

5 yorum:

---OPTiO--- dedi ki...

hahaha..planlamaya basliyorum ben hemen :D

........ dedi ki...

Optiom başla tabi şaka bir yana umarım böyle bir şey olmaz

deli mine dedi ki...

Türke bir şey olmaz.. dünya yanar yokolur Türkiye sabit kalir :)) aman ya olursa da olsun allah aşkina valla hiç korkmuyorum.. korkmuyorum senden samanyoluuu... :))
en fazla ölürüz di mi :)
baş başş
cns

Adsız dedi ki...

walla cansu doğru söylüo hehe :)) bi halt olmaz bize.. yani inşallah heralde !! olmaz dime kız !! aaa ya olursa tüüüüü ee bişey kalmamışkinee eman yarabbi ben gidiyorum ;)

........ dedi ki...

Cansucum sen bir şey olmaz diyorsunda ben olmasından korkuyorum asıl.Dediğin gibi kormaya gerek yok en fazla ölürüz Allah korusun tabi.Yok ya bu sefer yanılsınlarda kıyamet felan kopmasın.

oben:
Ben bu konuda emin değilim olup olmuycağı konusunda ama inşallah olmaz .