24 Şubat 2007 Cumartesi

............

Sevgili günlük;
Bugün geçmişe dönüyoruz.Nedenmi yazının sonunda yazıyor zaten.Şunu söyliyimki uzun zamandır yani yaklaşık iki haftadır kaçtığım bir gerçek vardı bugün o gerçekten kaçamıyacağımı gördüm çok üzgünüm ve söylüyecek söz bulamıyorum.Söz söylemeye kalksam kelimelerim beni geçmişe döndürüyor.

Geçen sene 5 mayıs Ankara'da yağmur yağıyor.Bense ayrı bir telaş içindeyim.Bu akşam Odtü'deki bahar şenliklerinde Grup Vira var.Dinlediğim kadarıyla Kazım Koyuncu'dan sonra karadenizden çıkan en iyi Grup Vira.Performanslarını ilk kez dinliycem ve biraz daha yağmur yağarsa oda olamıycak.Neyse evden çıktık hedef Odtü zar zor içeri girdik.Akşam Grup Yorum konseri var diye güvenlik önlemi almışlar.Bir taşla iki kuş gibi bir şeydi yani taki içeri girene kadar.Öğreniyoruzki o akşam Grup Yorum değil Yeni Türkü var.Neyse zaten Grupvira'yı dinlemeye gelmiştik yerlerimize geçiyoruz.Az sonra sahnede olucaklar bu az sonra yağmurdan dolayı biraz uzuyor tabi.Neyse sahnedeler tüm Odtü bazen horon tepiyoruz bazende hüzünleniyoruz.Ama çok iyi biliyorum gökyüzünde Yıldızı çok olan bir yerde Kazım Abi bizleri izliyor.Zaten gökyüzündeki benim dışımda kimsenin göremediği yıldızda bunu gösteriyor.Zamanın nasıl geçtiğini anlamadan konser bitiyor bile hayatım boyunca gittiğim en eğlenceli konser Grup Vira konseri.O gün sevinçle ayrılıyorum oradan Kazım abi öldüğünde Karadeniz Müziğinde açılan boşluğu kim doldurucak sorumun yanıtını buluyorum çünkü.Aradan zaman geçiyor ikinci konserlerinede gidiyorum yalnız bu seferki biraz farklı telaşlıyım o gün çünkü konser sonrası onlarla tanışıcam.Konser bitti ve yanlarındayım onlarmı tanıştıları için mutlu yoksa benmi belli değil.Bildiğim tek şey sıcak tavırlarıyla bir kez daha gönlüme taht kurdular o gün.Sonrası ise canlı performanslarını dinlemeye gidiş.Ordada sarılmalar ve programda övgüyle bahsetmeler geceden mutlu bir ayrılış yani.


Geldik bu güne üzgünüm çünkü az önce grubun dağıldığı gerçeğinin farkına vardım.İki hafta önce müziğe ara verdiklerini öğrendiğimde içimdeki ses anlasana dağıldılar demişti kulak asmamıştım.Oysa şimdi gerçek gözüme sokuldu resmen.Üzgünüm hem dağıldıklarını öğrendim hemde Kazım abiden sonraki Karadeniz müziğine dair tüm umutlarım bitti.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

waoww blog dizaynın çok hoşuma gitti çok beğendim ellerine sağlık :)
günlük mevzusundada şimdi senden duydum üzüldüm yaa ayrıldılar demek kendi içlerinde kaynaklanan bir geçimsizliktenmi oldu bunlar acaba tüh!

deli mine dedi ki...

dönerler bak anathema da dagilmişti ama döndüler.. evet insan üzülüyor hakkaten.. ama belki.. belki işte :)
öpüyorm cnam kocman
baş baş
cns

---OPTiO--- dedi ki...

dönerler canim dönerler :)
yeniden bi araya gelirler..öyle umudunu kaybetmek falan yokk...
bak ne dicem..
kimse söylemezse
ben cikip karadenizimi yasaticam :)) olar mi :))
öptüm cokcaa


ayy cansumuda cok öptüm yaaaaaaaa......yavyumm dandum....öptüm kuzumm...

........ dedi ki...

oben:
Öncelikle teşekkür ederim blog hakkında yorumun için.Grup konusunda haklısın içten bir sorun varmış.

Cansu:

Yok bunlar temelli dağıldı geri dönmezler çünkü grup üyeleriyle konuştum böyle bir şeyi düşünmüyorlar.Bende seni öpüyorum.

Optio:

Beni güldürdün ya Allahta seni güldürsün emi bende seni öpüyorum.