17 Şubat 2007 Cumartesi

EKSİK BİR ŞEYMİ VAR

Bir gemi gibiyim bu günlerde en ufak bir dalgada dahi sallanan ve her an alabora olabilicekmiş gibi duran bir gemi.Sığınağım diye tabir etttiğim odamda benim gibi bir gemi daha var.Daha sulara indiremedim dalgalarda boğulacağından korktuğumdan başında denizleri bilen bir kaptanı yok çünkü.Bilirim kaptanı olmayan bir gemi en ufak bir dalgada ya yolunu kaybeder yada alabora olur.

Hani hep ilk önce kaptanlar terkeder ya gemilerini gemilerinden daha önemli olduklarını düşünüp bende tam tersi işte terketmemeyi ve inadına mücadeleyi ve ufak bir dalgada konuşarak değilde susarak dalgayı geçiştirmeyi öğreniyorum.Dalgalar büyümesine izn veriyorum büyüyünce çığ olduğunu bile bile.Ama şunu öğrendim hayattan hiç bir fırtına aşılmaz değilmiş.Şimdi ise bekliyorum gün gelicek bu fırtınada geçiçek yine bildiğim gibi durgunlaşıcak sular.Kimbilir belkide ozaman sığınağımdaki gemiyi sulara indirir kaptanıda ben olurum.


**Bu satırları yazarken yeni bir fırtınadaydım birkez daha anladım güzelbaşlayan herşey kötü bitiyormuş.Aslında şu nada blogumda çalan şarkının
o kadar güzel anlatıyorki herşeyi.


Eksik bir şey mi var hayatımda
Gözlerim neden sık sık dalıyor
Eksik bir şey mi var hayatımda
Gökyüzü bazen ciğerime doluyor

Öyle bir şey ki bu, kolay anlatamam
Atsan atılmaz, satsan satamam
Eksik bir şey mi var, anlayamam
Bak çayım sigaram, her şeyim tamam

Kalksam duraktan dolmuş gibi
Arka koltukta unutulmuş gibi
Terliklerimle, gelsem sana
Sonunda aşkı bulmuş gibi

2 yorum:

deli mine dedi ki...

biz agir gemileriz içimizde yükümüz var... dalgalar bedenimize çarpip yokolur.. saglam durmali.. kaptan da buna inanmali.

ne zaman tam olduk ki.. tesadüf ben de bu günlerde çok dinliyorum bu şarkıyı..

baş baş duygucum
cns

........ dedi ki...

Cansucum elbette kaptan sağlam duruyor ve dalgaların çarpıpta yok olucağına inanıyor.Yoksa çoktann gemisini terketmişti kaptan.Gerçektende öyle hep eksik bir şeyler kalıyor dimi ne kadar tam desekte hep eksik bir şeyler kalıyor.