15 Şubat 2007 Perşembe

KURTLAR VADİSİ

Efendimm akşamınız hayırlı olsun.Memleketimizin en mühim meselesini açıklıyorum.Hazır olun açıklıyorum açıklıycam az sonraaa.Bugünlerde benden zeka fışkırıyor hem konuyu başlıta yazmışım hemde az sonra diyorum hadi hayırlısı.Efendim bir süre haber izlemeyip gazete okuyim dedim yine gündem peşimi bırakmadı benim.
Memleketin gündem konusu bugünlerde ne yazıkki KurtlarVadisi.artık onla yatıp onla kalkıyoruz ya valla helal olsun.Sanki başka konu kalmadı ya.

Bu dizi yayınlanacağı zamandan beri karşıydım bu dizi terör olaylarını arttırır yada dizi farklı yorumlara yol açar diye.Terör olayları artmadı şükür ama RTÜK'e şikayetler fazlalaşınca Rtük te haklı olarak bu dizi kalkmalı dedi dün.Bugünde dizinin yayınlanacağı söyleniyor.Birde buna Fatih Altaylının yazıları eklenince tam anlamıyla kıyamet koptu.İşin ilginci diziye şehit ailelerinin destek vermesi.Bu adamların terörü dizide bile olsa akıllıca yolllarca çözüceklerini sanıyorlar halbuki Polat dayıyacak silahı çözecek sorunu.Tabi bu sorun sözde bir çözüm olucak çünkü böyle çözüm olmaz efendim.Hiç kimsenin kafasına silah dayayarak sorun çözülmez tam tersi sorun büyür.Şimdi yayınlansın diyenleri birde bu dizinin yayınları iyice ilerlesin olaylar iyice artsın ozaman görmek isterim ben.Dikkatinizi çekiyim okullarda hala bıçaklanmalar ve hala kendini Polat Alemdar sananlar var.Neyse bugünde konumuz vadiydi vadi hakkında yorum yapmak artık neredeyse farz oldu ben sinirlenmeyin diye gündemi takip etmemeye çalışıyorum gündem gelip beni buluyor gazetede ve haber sitesinde.Ciddi ciddi düşünmeye başladım bu gündem ayaklı felan olmasın.

İşte böyle efendim hepinize hayırlı ve bol televizyonsuz bir akşam diliyorum.Sevgiyle kalın.

4 yorum:

deli mine dedi ki...

anam sen de.. otobüste neyim de yandakinin gazetesine gözün takilmiyor mu :))
kurtlar indi vadiden bir kere.. eyvahlar olsun hepimize..
cns

........ dedi ki...

Cansucum takılıyor tabi haklısın olay öyle bir boyut aldıki.birde yi haber kurtlar vadiye inmedi yada şöyle söyliyim inemedi dün baktımda onun yerine kan uykusu vardı.

gaykedi dedi ki...

Bu konuda Ece Temelkuran' in yazisina pek birsey eklemeye gerek yok galiba !

......"Bir suredir ortam gergindi: Ya Kurtlar Vadisi yayimlanmazsa! Oyle ki bu "kutsal bilgi" kaynagindan mahrum kalan halkimizin ne yapacagi endise verici bir hal almisti.Kurtlardan mahrum birakilan halkimiz onlari aramaya daglara cikabilir, kurtlarin pesine dusen halk isinden gucunden olabilir, bu varolussal arayis icinde nice vatan evladi elden ayaktan dusebilirdi.Sonunda hassas operasyonla kurtlar inlerine geri gonderildi. Genc nesillerin sarsak Turk kahramani, derin devletin cuce temsilcisi, dublajli erkek Polat Alemdar tiplemesinden bir parca korunacagiz artik.

Ve fakat mesele su: Halkimizin komplo teorilerine, sifresi ancak kafasi karisIk dekoderlerle cozulebilecek derin devlet maceralarina ve dakika basina ancak bir cumle dusecek duzeyde zekâ ozurlu diyaloglara olan engellenemez ihtiyaci neyle karsilanacak? Bu memleketin, bilgi yerine supheyi koyan bozulmus dengesini hangi yuksek kultururunu teskin edecek? insanlarin kafasini birtakim dizilerin guya sifreli mesajlariyla karistirmak buyuk bir gunahtir. Ogun Samast'lari yaratan elbette bu dizi degildir ama o vandallari estetize edip yuceltmek de elbette bir suctur"......

........ dedi ki...

Gaykedi:

İşte durumu özetleyen en güzel yazılardan biri.Paylaşımın için teşekkürler.