22 Şubat 2007 Perşembe

SÜPERMEN BEN

Efendimm merhabalar.Enkazı toparladık bomba gibi karşınızdayım .Bugün haftalık temizlik günümüzdü ama ne temizlikti hayatımın en ğeleceli ve en sinir bozucu temizliğini yaptım.İkisi bir arada nasıl oluyor derseniz bayağı zevkli oluyor.
Hepinize tavsiye ederim.Şimdi aslında herşey normaldi ilk başta makineyi çalıştırdık başladı işe.

Derken oda ne makine sustu kısacası bizim evde iki kez iktidarı ele geçirmeye çalıştı.İkiside tarafımdan bastırıldı.Ah birde nasıl bastırdığımı bilsem.Zaten evdeki tüm elektronik eşyaları çalıştırıpta nasıl çalıştığı hakkında fikri olmayan bir tek ben varımdır herhalde.Hani derler ya delinin halinden deli anlar diye o hesap benimkide.Bir keresinde bir sabah bir kalktım bizim bilgisayarın hoporleri iptal temassızlık var ve sadece elimi sabit tutunca çalışıyor yani biri durucak orda.
Bizimkilere getirin dedim izola bantı olucakmı olurmu olmaz tabi.Ne yapıcaz derken küçüklüğümden beri benimle olan oyuncak bir ayım vardı.Adı üstünde ayı bir koyuyimde nasıl olsa çalışmaz azcık güleriz diye koydum hoporlerin üstüne ve oda ne bizimki aşka geldi çalışıyor.Ayımda tepesinde nöbet tutuyor.Valla sorun bende değil bizim evdeki aletlerde bir acayiplik var eh bendede birazcık cin fikirler olunca dayanamıyorlarmıdır nedir.

İşte böyle bir temizliğimizde böyle bitti nasıl oldu anlamadım ama elektrik süpürgesinin iktidarına son verdim.Sevgiyle kalın efendim gününüz artık ne günü kaldıysa güzel geçsin.


Hamiş: Yazmadan edemiycem sabah haberlere bakıyordum bilin bakalım neyle karşılaştım Microsoft'un patronu Bill Gates bilin bakalım ne yapmış.Cevap veriyorum kızına bilgisayarı yasaklamış.Galiba adamcağız kafasını bir yerlere çarpıp hafıza kaybına uğradı ve nasıl zengin olduğunu unuttu.

2 yorum:

---OPTiO--- dedi ki...

ben geldim ve seni kocaman öptümm

........ dedi ki...

Hoş geldin canım çok sevindim gelmene.Bende öpüyorum seni