1 Şubat 2007 Perşembe

.....................

Efendimm gününüz aydın olsun.Çokk şükür bu sabaha karla uyandım.Yok bu ötekiler gibi buz kütlesi değil bayağı kar.Halada yağıyor.Eh haliyle hem sevinçliyim hemde şoklardayım.Yaklaşık bir sene öncemi ne gördüm böyle karı.Umarım biraz daha devam eder bu manzara çok özlemişim doya doya kar seyretmeyi.İnsan haliyle seviniyor ve güne iyi başlıyor tabi.

Türkiyenin gündemi dünden kalma efendim.Akşam Kuzey Kıbrıs'a savaş gemisi gönderdiğimiz konuşuluyordu.Garibanlar alarma geçmiş tabiBizde savaş çıktı zannetik.Yalnız bizdeki Genel Kurmay Başkanı Yaşar Büyükanıt'ın açıklaması hayli ilginçti "orda gemilerimiz zaten vardı".Gördünüzmü boşuna telaşlanmışlar.Aklıma bir şey takıldı yalnız.Madem gemiler vardıda niye adamlar bunu dün sabah flaş haber olarak verdi.Gemilerimiz çok mu küçük ki ancak görebiliyorlar.Neyse bunun cevabı ilerde açıklanır.İkinci bir konu varki sormayın efendim.Ben videoyu koydum .Yorumu size ait.Konumuz Hrant Dink'in katil zanlısı Ogün Samast'ın Atatürk 'ün sözleri önünde türk bayrağı elinde çektirdiği fotoğraf.Hani şu soruşturma başlatılan müfettişlerin aradığı görüntü.İşte onu TGRT haberdekiler ele geçirmiş.Her nasılsa müfettiş bulamıyor haberci buluyor.Her neyse efendim işte o görüntü.



Benim söyliycek tek sözüm var beyler kahraman ilan etseydiniz tüm Türkiyeye.Gerçi zaten etmişsiniz ya o ayrı mesele.İşte böyle efendim.Gerilmiyim sakin oluyim diyorum ama olmuyor ne yazıkki.Neyse hepinize iyi hafta sonları sevgiyle kalın efendim.

3 yorum:

---OPTiO--- dedi ki...

ne güzel ya ..burdada kar yagsin..bende istiyorum....
haberler hakkinda yorum yapmicam.bu seferlik ;)
kendine iyi bak..bu araada sarki cok güzell...

Adsız dedi ki...

Güzelim bu bizim türk milletinin adetidir,en canii katilleri bile kahraman ilan ederizki.Buna sinirlenecek bir şey yok.Ey Atam kalkta memleketimizin halini gör.Bize emanet ettiğin vatana nasıl sahip çıkıyoruz.
Uğruna binlerce şehit verilen kanlar dökülen o bayrak kimlerin elinde,kusura bakma Atam emeğine yazık.Biz bu ülkeye sahip çıkamıyoruz,kusura bakma Atam izinden gidemiyoruz.
Değmezmiş bu vatan uğruna bunca kan dökmeye.

Reçel

duygu dedi ki...

Optio.

Tamam bugün habere yorum yapmama konusunda izinlisin.Şarkı için sağol gerçekten güzel 3 4 gündür sürekli dinliyorum.Sende kendine iyi bak.

Recel:

Haklısın canım bizim milltetin özelliği canilik yap kahraman ol.Bazen öyle şeyler oluyorki sinirlerime hakim olamıyorum maalesef.Atatürk ve vatan meselesine gelince ne yazıkki çok haklısın canım benim.Ne bayrağımıza sahip çıktık nedeAtamızın iznden gidebildik.En kötüsüde icraatda bişey yapamıyoruz söze gelince mangalda kül bırakmıyoruz ya en çokta ona üzülüyorum.