11 Şubat 2007 Pazar

GERİ DÖNÜŞ

Efendim akşamı şerifleriniz hayırlı olsun. Müjdemi isterim geri döndüm efendim.Zaten dönmek gibi bir niyetim vardı birde buna bugün gittiğim film sonrası müthiş bir şekilde kendime geldim.Nasıl gelmemki film sonrası girdiğim cd cide bulutsuzluk özlemi dinlemek ve olağan hayata o şekilde devam etmek müthiş bir duyguydu.Gerçi bu kendime gelişimde en az film kadar hatta ondanda fazla etkisi olan biri var tabiki oda çok sevgili arkadaşım optio.Yalnız bu aralar haber seyretmemeye karar verdim dolayısıyla haber yorumlarından bir süre yoksun kalıcaksınız.Ama dediğim gibi buralarda olucam...

2 yorum:

deli mine dedi ki...

tekrar hoşgeldin duygu :) bir daha gitme ama.. kendimi hanci gibi hissediyorum.. hanini terkeden hanci.. sürekli gidenler gelenler geri döneneler.. gitme sen gel hanci olalim..
baş baş cnm
cns

........ dedi ki...

Hoşbulduk cansucum.Merak etme şimdilik gitmeyi düşünmüyorum tamam hanci olabilirz.