7 Şubat 2007 Çarşamba

ARA

Dün yazımı yazdıktan sonra çok düşündüm.Bir hafta içinde hayatım boyunca değil tartışmak üzmek bile istemediğim insanla tartışmalarımı ve iyi olmadığımı anlayıpta defalarca iyimisin diye soran insanlara bir haftadır söylediğim iyiyim yalanını düşündüm.Birde bu blogu en başından beri yalnız bırakmayan optonun kısa bir ara verişinin yarattığı üzüntüyü daha atamadım üstümden.Söylenicek çok söz var aslında ama kelimeler boğazımda düğümlü vaziyette kaleme dökemiyorum.Kısacası yorgunum.O yüzden ara veriyorum.Dönebilirmiyim bilmiyorum umarım dönebilirim.Hepiniz kendinize iyi bakın.Olur ha görüşemezsek hep mutlu olun.

5 yorum:

---OPTiO--- dedi ki...

canimmm...duygucum....ben dönücem cok yakinda....yani temelli gitmedim....senin yazini bugün okudum..yani ama yorum birakamadim..yoruma kapaliydi komple...sakin gitme olur mu...bu arada bana mail adresini birakirsan cok sevinirim..hemen yazicam sana....cok ama cok öpüyorum..habercim benim...sen olmazsan dünyadan bi haber olucam...yapma olur mu....sakin gitme.....ne olursa olsun gitme.....

deli mine dedi ki...

ya inan anliyorum seni..çünkü son dönemde ben de hayatta en sevdigim insanla okadar çok tartişiyorum ki artık aradaki saygıyı korumak için çocu zaman susup bir köşeye çekilerek bitiyor tartışmalar.. ama hatalıyım biliyorum.. eger sen de hatali oldugun noktalari görüyorsan ortayı bulmayı dene.. oluyor arada.. geçecektir üzülme..tamam mi.. geri dönmeni diliyorum..umarim kısa sürede toplarsin kendini.. hayat tatsiz degil okadar :)dön sen geri bi nefes alip..

Zehra dedi ki...

nedennn duyguuu ????????????

---OPTiO--- dedi ki...

duygucummm...dilerim cabucak dönersin ...kocaman öpüyorum senii canimm

........ dedi ki...

Optio:

Canım gördüğün gibi gitmiyorum ve buda senin sayende bunun farkındasındır umarım.Herşey için çok sağol

Cansu:

Haklısın hayat o kadarda tatsız değil miş.Soluklandım ve burdayım işte.

Zehra:

Anlatması çok uzun ya canım iyisimi boşver nedenini geldi ve geçti.

Optio:

Çabuk dönerim tabi bak göz açıp kapayıncaya kadar geçti.Bende seni öpüyorum.