25 Nisan 2007 Çarşamba

TÜRKİYENİN GÜNDEMİ



Günaydın efendim gününüz aydın olsun uyanma zorluğu çekenler için başa horozumuzuda koyduk hemen haberlere başlıyorum.Bundan böyle haberleri Türkiyeden değil Teksastan aktarıcam sizlere.Nasılsa bir fark yok hatta Teksas'ta daha az olay çıkıyordur azcık orayı renklendirelim ama dimi.

Efendim birinci konumuz tabiki Cumhur Başkanı .Tayyip ya bizim sesimizi duydu yada bizlere acıdı sonuçta partisinin adayını Abdulllah Gül olduğunu açıkladı .Peki ne farkı var ikisinin.Bir farkı yok sadece isimleri değişik.Hani bir zamanlar bir banka reklamı vardı sloganları yok aslında birbirimizden farkımızdı tamda Abdullah Gül ve Tayyip Erdoğan için söylenmiş söz.Yok aslında birbirlerinden farkları çünkü onlar Akp yi beraber kurdular.Neyse geçelim diğer maddelere.Sözde Cumhur Başkanı adayı açıklandıktan sonra rahat bir nefes alıcaktık milletce.Hani nerdeeeee.Bir gün bile rahat durmuyorki bu ülkede insanlar.Dünde Erdoğan Teziç'e yani YÖK başkanına silahlı saldırı girişiminde bulunuldu.Allahtan korumalar uyanıkmışta durdurmuşlar saldırganı.Yani durdurmasalardı diyemiyorum çünkü saldırganda özel güvenlik görevlisiymiş İstanbulda bir yerde yani bunun kartına güvenseler yeni bir skandal.Buda kazasız belasız atlatıldı çok şükür.

Gelelim asıl olaya.Dikkat uyarıyorum bu haber hiç bir islami gazetede yoktur.Almanyadaki Deniz Feneri Derneğine baskın yapılmış 340 polis ve beş savcıyla.Baskında bir de ne görsünler iddaaya göre yardım amacıyla toplanan 14 milyon euronun 8 milyon eurosu Kanal7 ninde içinde bulunduğu şirketlere gitmiş.Yani kara para aklama .İddaa deniyor ama polislerin elinde belgeler var.Taraflara göre iddaalar asılsız .Tabi asılsız olucak yok bide kabul ediceklerdi tövbe tövbe.Düşünsenize bunu yapanlar dinlerine bağlılığıyla tanınan iki kuruluş bunlar böyleyse diğer kuruluşlar ohoo düşünmek dahi istemiyorum yani.

İşte yurdumun güzel insanları gündem böyleydi.İyi uykular ve uyumaya devam Türkiye uyananlar içinse geçmiş olsun yurdumun güzel insanları.Uyuyanlar ne zaman uyanıcak çok merak ediyorum.Hayır hala uyanmadılarsa horozum ibibiki yanıma alıp ben başlıycamda bizzat uyandırmaya yada ben niye yoruyorumki kendimi buraya bir davulcu koyarım o uyandırır eninde sonunda.Mutlu günler Türkiye her nerede yaşıyor ve yaşatılıyorsan.

Hiç yorum yok: