28 Nisan 2007 Cumartesi

CUMHUR BAŞKANLIĞI SEÇİMİ

Dün Cumhurbaşkanlığı seçiminin 1.turu gerçekleşti .İçeride millet vekili yeter sayısı olan 367 yerine 361 vardı ve Chplilerde haliyle daha önce söyledikleri gibi Anayasa Mahkemesine gittiler.Şimdi söz onlarda artık onlar karar vericek ama herşey göründüğü ve medyaya yansıdığı gibimi acaba.Yada Anayasa Mahkemesine gitmekle ne kadar haklı Chpliler.Elbette yeter sayısı bulunmazsa gitmeleri son derece doğru bir davranış ama ya kendilerinin yaptıklarına ne demeli.Hazır sayı 361 ken ve Anaysa Mahkemesine gitmeye hazırlanılırken ne tesadüftürki tamda Abdullah Gül'ün Cumhur başkanlığı onaylanacağı sırada hinlik hile olmasın diye tam tamına 7 kişi içeri girmenin mantıklı izahı nedir.

Hiç tabiki neymiş hile yapmasınlar diyeymiş hadi diyelim 1 kişi gir 2 kişi gir ama 7 kişide girilirmi ya kozların en büyüğünü verdiler ellerine.Çünkü zaten oylama için en az 6 kişiye ihtiyaç vardı e bunlar girdi 7 kişi.Bülent Arınç zaten tarafsızlığını kaybetmiş durumda saymışmı bunlarıda sayar tabi hakkıdırda.Böyle koz verilirse bende sayardım yani.Chpliler diyorki hadi o sırada arbede çıksada içeri girmek zorunda kalsak onudamı sayacaklardı.Bence kesin sayarlardı cin gibiler maşallah her türlü cinlik onlarda.İşin şaka tarafı bir yana ilerde oy vericeğim tek partiydi Chp ama Akp'nin eline böyle bir koz verdiler ya artık hayatta oy vermem gerekirse boş kullanırım yine onlara gitmez oyum.Birde Deniz Baykal'ın yerinde olsam bunları hemen partiden attırırdım.1 kişi değil 2 kişi değil 7 kişi yahu sanki özellikle buyrun milleytvekili yeter sayısı engelinin ortadan kalkması için geldik dercesine.Hadi bunlar muhalefet olmasa anlıycamda muhalefet yahu bunlar.Hem yeter sayısında katkıda bulun hemde Anayasa Mahkemesine git.Oh bune perhiz bune lahana turşusu.Çok sinirliyim çok dün bütün gece leblebi yedim zaten sinirden.Ama ne yapiyim millet vekili atışmalarını izlemek çok zevkliydi.

İşte böyle birinci tur böyle tamammlandı.Allah sonumuzu hayır etsin Türkiyem Allah sonumuzu hayır etsin.Bakalım daha neler görücez.

2 yorum:

deli mine dedi ki...

hakkaten saçmalikti.. ama bu yüzden oyunu vermemezlik etme bence hu akpnin ekmegine yag sürmek olur.. şuanda akp kızgın halkin tepkisi yüzünden başta degilmi.. bak ben de chpnin o toplanti görüntüsünü uçuşan sandalyeleri unutamiyorum.. ozaman bunlar kendilerini yönetemiyor bizi mi yönetecekler demiştim.. ama yok ben akpye karşi oyumu kullaniyorum..
umarim birleşirlerde sen oyunu chpye degil dsp ye verirsin :D
sevgiler
dikkat et kendine
baş baş
cns

deli mine dedi ki...

bu arada fotolara baktim.. demin tvde de izleyip delirmiştim.. fotolarda tatlisi oldu.. yaziklar olsun diyorum bir şey diyemiyorum