5 Temmuz 2007 Perşembe

GÜLE GÜLE BARIŞ



Umut yolculuğunun son gecesi yine senin için dua ediyordum.Kardeşim içeri girdi "Abla Barış'ı kaybettik.Bir ona baktım birde açık olan camıma.Hangisi daha kolay acaba ölmekmi yoksa ölenin arkasından yas tutup acısını bir ömür unutmamakmı.Sevenlerinin duaları hayata tutunmana yetmedi ne yazıkki güle güle Barış...

Öldüğününün haberini aldığımdan beri bir ölüden farksızım yaşayan bir ölü.Ölüler yazamaz konuşamaz ve düşünemez değilmi.Bende öyleyim işte şu anda hiç bir şey hissetmiyorum.Dn akşamdan beri ağlamıyorum zaten artık bu dökülenler kalemimin göz yaşları.Şimdi ne olucak diyorum içimden.Hayallerimden vazgeçmemem gerektiğini öğreten insan artık bir daha şarkı yapmaıycak gülen gözlerle dünyaya bakamıycak..


Günlerdir aynı şeyi düşünüyırum.Nasıl bir kaderdir bu.Seni doğum günüde yakaladı ve doğum gününden bu yana kadar direnmene sebep oldu.Şimdilik bunu bilmiyorum ama bildiğim tek bir şey var.Senin olmadığın dünyada hayal kurmakta zorlaşıyor be Barış.Bütün gün aynı cümleyi tekrarladım içimden.Güle Güle Barış güle güle umutlarımın sesi umudumun sesi.Mekanın cennet olsun.

2 yorum:

Zehra dedi ki...

Allah rahmet eğlesin :(( sözler bitiyor burada..

deli mine dedi ki...

barişi düşününce üzülüyrum.. hala tvde dönüyor dizisi.. orda yaşiyor.. sanki yaşiyormuş gbi geliyor bana.. inanamiyorum..
çok üzücü allah sabir versin ailesine ve onu sevenlere..

canım duygucum ben bir süre yokum.. sen dikkat et kendine emi cnm.. çok dikkat et ama..
öpüyorum kcoamnn..

bir de , ölmek kolay olan.. ama o şuanda ölmüyor.. zor olani yapmiş ama bilmiyor bile..

baş baş