25 Temmuz 2007 Çarşamba

İŞTE MERAKLA BEKLEDİĞİM AN



Pazar akşamı seçim sonuçları açıklandıkça msn’e girip girip çetleşen liderler...
Saat 18:00... Sonuçlar Açıklanmadan Bi Saat Önce...
Tayyip: Devlet, ip atayım mı sana? Çekip çıkarayım seni bu barajdan :)
Bahçeli: Az kaldı o iple yüce divana bağlaycaz seni :-
Baykal: :- ne be Devlet! Burda gül bari ;) Ya da az bekle, nasısa ampül patlayınca karanlıkta kimse güldüğünü görmez :D
Uzan: Tayyip’in kardeşimin kulağına geğirerek “sordum sarı çiçeğe”nin girişini çaldığı şok komik kaseti açıklıycam birazdan :p Herkes Tayyip’in gerçek yüzünü görcek <:-
Baykal: Tayyip 1 milyar dolar vereyim, Türkiye’ye girme! Gemini de al git :p Malum alışıksın sen böyle anlaşmalara :$
Tayyip: Gemiyi diil gemi azıya alıcaz birazdan... Tek başıma gelmem kaçınılmazsa, istikrardan zevk almaya bakın ;)

Saat 20:00... İlk Sonuçlar Gelir: AKP: %51 CHP: %16 MHP: %13 DP: %5
Tayyip: Offf offff, şiştin miiii Baykal! Hani Rodos’a dooru yüzerken çok su yutup :DDD İstersen benim oğlan bi kıyak yapıp kayıkçığını yollasın sana!
Baykal: Daha tüm sandıklar açılmadı ki! 60 binlik Franck Müller saatin geleceği de mi gösteriyo yoksa Tayyip :/ İzmir’e bak asıl İzmir’e, 6 okla batırıyoz gemini :] Tam yüzde biiiibuuuuçuuuuk öndeyiz ;p
Tayyip: Yaş yetmiş, bu seçimde işin bitmiş Baykal! O diil de yetmişinden soora insanın diz kapakların aşağı dooru iniyomuş, doğru mu :-8
Bahçeli: Burda kendi kendini titretmek hangi tuşla oluyo? Titreyip de bi kendimize gelelim dimi ama! Bırrrrr yüzde 13 falan riskli hala :(
Ağar (İşsiz babası, internet müdürü, msn operatörü Mehmet) oturumu açtı
Tayyip: Yüzde 5 ne ya! Onda birim benim, var mı yaa öyle bi rakam ;] Ağar sonucu sindir diye sana soda yolluyom, kapakları da Baykal’a kalsın :DD
Uzan: Tayyiiip, doooru söyle bak, kardeşime şirketini geri vermek için zorla “şemşipasa paşajı” dedirtmeye çalıştın mı çalışmadın mı :-@ Bak kaseti şömineye atarım yanarsın!
Ağar (Polis, transformırs, devlet babası, optimus Mehmet:( seçimi kapattı

Saat 23:00... Sona Yaklaşırken: AKP: %47 CHP: %21 MHP: %15 GP:%3
Tayyip: Uzan, fırsatın varken kalk kaç! Bak Ürdün’e uçak biletin de benden :p İbo nerde İb:o
tatlıseks (bedroom’da 18’lik çıtır peşinde:) çevrimdışı gözüküyor
Uzan: Kardeşimin kolundan çift mi tek mi diye kopardığın kıllardan yaptığın burkayı gösterince ne yapcan bakalım :( Herkes anlıycak hain planlarını, seçimlerde biticen :-@
Tayyip: Ehe hee tv’deki Türkiye haritası Baykal’ın yüzünden bile daha sapsarı olmuş be! Baykal’da Trakya’da konfederasyon istemesin şimdi :ppp

Saat 01:00... Oranlar: Üç aşşaa beş yukarı...
Uzan, Ağar, Bahçeli çevrimdışı gözüküyor...
Tayyip: Herkes yattı sen daha keseceğimiz karpuzu mu bekliyon :p
Baykal: Halk keleği seçtiysen ben naapim! Hem bu iş burda bitmez, Anayasa Mahkemesine başvurcam, hükümet kurmak için de 551 vekil şartı aranmalı!
Tayyip: Ehe he... Sen halkın yarısından çoğu sizi istemiyo da dersin yarın :D
Baykal: Tabiiii... Yüzde elliyi geçirmeyerek size bi mesaj verdi halk :(

Saat 05:00... Gecenin Sonu...
Buş oturum açtı...
Buş: Helal benim Tayyibime! Bak 4 sene daha aynı istikrarla çalışıyon, ok! Şimdi bişey yolluyom, okeylersin!
BOP Dosyası Gönderiliyor... Kabul etmek için ctrl a’ya basın...
Tayyip: Aldım aldım, ben şimdi yatıyom baba! Oyları arttırmak için çok çalışmalıyım çoook! Yarın ilk iş bi gemi, bi de argo sözlük almak ossun! Byesss :))))))

Leman Dergisi
*********************************************
Malumunuz seçimler bitti en çok bu haftaki mizah dergilerini merak ediyordum Leman dergisi yeterince iyi hazırlanmış.Ne olucak bu milletin hali sorusunu sormayı çoktan bıraktımda işi geyiğe vurdum.Nede olsa halkın %50 si böyle istedi bize laf düşmez sadece ağlanıcak halimize gülümsemektir bu saatden sonra bize düşen.Bunuda Leman dergisi yeterince sağlıyor zaten.Teşekkürler leman.

3 yorum:

---OPTiO--- dedi ki...

özledim senii duyguuu....öptüm kocaman :))

---OPTiO--- dedi ki...

duygucummmmm....öptümn seni kocaman :) buralardayim..insallah denk geliriz nette...

Önder Yenilmez dedi ki...

Ya arkadaşlar (burda optio oluyor sanırım):) benim bilgiğim seçim geçen ay oldu bitti:) Bu blogcu arkadaşımız hala geçen ayda galipa:) Neyse Duygu hanım size basit ve hızlıca bir soru sorabilirmiyim?... Eminim bir ay sonra cevap verirsiniz:)