1 Temmuz 2007 Pazar

KISA BİR ARA

Herşey üstüste geldi gerek Barış'ın hastalığı gerekse ondan öncesi sevdiğim insanın bitti deyişi.Herşey nasıl başladıysa öyle biter demişti bir şarkısında Yavuz Çetin.Ne kadarda güzel söylemişti.Elimden gelen tüm çabayı gösterdim bitmemesi için ama elimden gelen yetmiyor ne yazıkki.Hani umutların bittiği yer vardır ya ordayım işte.O yüzden kısa bir ara müsadenizle yeniden umut etmeyi öğrenmem gerek.Bugüne kadar yorumlarıyla beni yalnız bırakmayan herkese teşekkürler iyiki varsınız.Sizlere Nazım'ın en sevdiğim şiiriyle veda ediyorum.Gün gelirde umutlar yeniden yeşerirse bilinki burdayım.Şimdilik hoşcakalın.



Çok yorgunum, beni bekleme kaptan.
Seyir defterini başkası yazsın.
Çınarlı, kubbeli, mavi bir liman.
Beni o limana çıkaramazsın...

1 yorum:

deli mine dedi ki...

en kısa sürede atlatip geri dönmeni bekliyoruz duygucum.. sana yazmiştim bazi şeyler alt postta önce aşşagıdan başliyayim demiştim sonra bunu okudum..
dedigim gibi en kısa sürede yeşer ve dönmeni diliyorum..
kendine dikkat et ve kendini üzme.. başkalarinin üzmesine zaten izin verme :)
öpüyorum
baş baş
( dön hee :D )