11 Haziran 2008 Çarşamba

AŞK VE YAŞAM

Efendimmm büyük kabusum Öss 'ye sayılı günler kala hayatım boyunca başıma gelicek en güzel şeyi yaşıyorum.Aşığım efendim ve seviyorum yalnız bu seferki çok farklı sevdiğim insan askerden dönünce mutluluk gözüküyor bana yani çevremdekilere göre öyle kime sorsam siz mutlu olursunuz diyor ben uçuyorum tabi.Bugünlerde bundan daha mutlu bişey olamaz çünkü.Zaten kendimi yarış atları gibin hissediyorum.Yarışın finishini pazar günü görücem.Gelelim büyük yarış öncesi tiyolara.Hazır keyfim yerimde bakalım neler çıkıcak.




HMS (Hayat Mahveden Sınav)'a hazırlanırken dikkat edilicek husus:

ASLA VE KATİYEN SEVDİĞİNİZ İNSANLA TARTIŞMAYIN

Biliyorum gerginsiniz ve bu ülkedeki erkeklerin bir kısmı kızları sinir etmek için yaratıldı ama buna rağmen sakin olun.Sonra suçlu siz oluyorsunuz.(Bu suçlama işine ailenizde dahil oluyor sanki siz evlatlıksınızda karşı taraf öz çocukları).Yaşadım gördüm gerçekten tartışmak yaramıyor.Bütün gün ruh gibi dolaşıyorsunuz.Hele birde buna sokaktan gelen inşaat sesleri ve parti arabalarının geçişlerinide ekledik mi siz en iyisi ders çalışmayı unutun.Hem bu sevdiğiniz insanla tartışma olayı muhtemelen en yakın arkadaşınız tarafından yasaklanıcaktır.Bakınız tartışmayı anlattıktan sonra ki diyalog

G.E.A.(günya en yakın arkadaş:Ya biliyorsunun önümüzde öss var boşa kendini hırpalama sterese soka üzme.Tartışcaksanızda Öss geçsin öyle tartışın

İçsesim:Tövbe tövbe sanki elimde ha oldu güzelim bi dahakine randevu veririm ilgili kişiye bizde o randevu tarihine göre tartışırız.

Evet değerli öğrenciler gördüğünüz üzere kimseye laf anlatamıyorusunuz.İyisi mi siz susun bişey dersede Öss 'den sonra görüşelim hayatım dersiniz.Böylece kavgadan da huzursuz ortamdan da kurtuldunuz işte.Hepinize en çok ta bana tabi sınavda başarılar bakın buraya ünlü medyum Garfi hoca tarafından okunmuş alem bırakıyorum.Sınava girenler birer tane alsın.Hepimizin sınavdan sonra Allah sonunu hayır etsin amenn.(Bunun olması için duaya mı çıksam acaba Öss den sonra sonumun hayır olucağından pek emin değilim de :=) )




Hiç yorum yok: