30 Haziran 2008 Pazartesi

BAŞIBOZUK

Onlar hakkında söylenicek çok söz var aslında ama nerden başlamalı bilemiyorum Şu anda blogumda dinlemekte olduğunuz melodi ve onu söyleyen grup başı bozuk .Kendileri bu günlerde benim can simidim olmuş vaziyette.Hani biraz irade sahibi olmasam kahvem burda nerde benim sigaram uleynnnnnn dedirticek bir grup.Her şarkısında bende izler var .Dün hiç bir şey düşünmedim üç temmuza söz verdiğim gibi sadece müzik dinledim dinledikçe dağıldım.Düşündümde bazen bırak dağınık kalsın demeli insan nasılsa zaman toparlıyor.

Hep derim ya bir gün yollara düşücem ve hiç gelmiycem sonsuza dek huzuru bulcam yollarda gittiğim yerlerde başı bozuk grubunun şarkılarında bir yerlere gitmeden huzur buluyor insan.Gerçi bir zamanlar blogumda çalan şarkıda kendini bulucaksın deseler gülerdim ama demekki oluyormuş.Bu adamların yaptığı müzik salgın gibi çünkü en yakın arkadaşımdan bana bulaştı bu müzik bugünlerdeyse can kurtaranım oldu.Uzun zamandır böyle bir grup bekliyordum dinlediğimde satır aralarında kendimi bulduğum dinlerken kendimi kaybettiğim.Daha albümleri yok ne yazık ki ama tam zamanında çıkıcak.Bildiğim kadarıyla tam bir sonbahar albümü geliyor.İnternetten dinlediğim kadarıyla tam bir yol albümüne imza attılar zaten.Ağustos'u dört gözle bekler oldum yollara baka baka başıbozuk dinleyip kendimi bulabilmek için.

Bugünlerde bana iyi gelen tek grup bsşıbozuk.Grubun vokalisti Tibet Çakar söylüyor ben elimde kahvem uzaklara dalıp gidiyorum.Hani bazı şarkılar vardır ya tiryakiyseniz sigarasız çekilmez başıbozukta öyle işte sigara içmiyorsanız kabuk bağlamamış yaralarınızın en büyük ilacı oluyor

Hiç yorum yok: