4 Temmuz 2008 Cuma

TATİLDE

Değerli ve pek sevgili okur blog sahibesine şu anda ulaşılamıyor.Kendisi ani bir kararla kendini yollara vurmuş yolun sonu Karadeniz Ereğli'ye varmıştır.Sözün kısası kendini kafa dinlemeye vermiştir.Gündüzleri denize bakmakta akşamları ise Ereğli'nin çilek festivalini kapsamındaki konserleri izlemeyi amaçlamaktadır.Şimdi ise teknolojiye küfredip laptopla boğuşmaktadır.Olsun akşam Sezen Aksu dinlerken kendini bulucaktır.Kendisi hep derdi zaten bir gün müziğin verdiği özgürlük tutkusuyla yollara düşücem diye demekki o zaman bu zamandı vel hasıl kelam blog sahibesine ulaşılamıyor ben çok denedim ulaşmayı ama yok .Ulaşsam blgonun başına dönmesini söylüycektim birde tabi blogunun çalındığını.Hepinize iyi günler.

İmZa:Blog sahibesi yazı yazmayı unutunca
iyice deliren Frankeştayn :)

Cvp:Çok beklersin ne yaparsan yap ben denizi seyretmeye gidiyorum belkim dönerim.Ha unutmadan çabuk bana soğuk bi şeyler bul yanıyorum

Frankeştayn:Bide bana kabus derlerdi bu bendende beter ayrıca içicek bişey bulamam yüz metre ileri git bira var orda ben diyorum blogu ele geçirdim bu diyor deniz kenarına iniyorum soğuk bi şeyler getir.

2 yorum:

deli mine dedi ki...

ya benim de kiçima bir tekme atasım "lan git ordan nereye gidersen git" diyesim var.. bu şekilde kendimi kovmuş olan ben hem suçlu hem güçlü hem madur süper bir piskoloji ve rahatlıkla tatile gitmek istiyorum.. ama evde bir proje yetiştirmeye çalişan can var.. onun işi bitmeden gidersem ey nankör kedi olurum.. di mi..
sen bol bol eglen dinlen duygucum.. keyfini çıkar.. güzel haberlerini bekliyorum :)

sensizken dedi ki...

Merhabalar ben de burdayıııım :)
http://senszken-sensizken.blogspot.com/ hoşçakaaaal