23 Temmuz 2008 Çarşamba

KAFASI KARIŞIK BİRİNİN İÇSEL KONUŞMALARI

Ben:Hey nerdesin
İçses:Burdayım canım da ya ben seni üç gün önce mutlu mesut bırakıpta öyle izne çıktığımı hatırlıyorum ve geri geldiğimde görüyorumki mutluluğundan eser kalmamış yine neyin var
B:Yok bişeyim
İç:Tabi tabi seni tanımıyorum sanki
B:Tanıyorsun dimi
İç:Bende seni tanıyorsam bu sorular hayra alemet değil neyse birazdan anlarız derdini ne sormuştun ha tanıyorsun dimi demiştin cevap veriyorum elbette tanıyorum
B:Tanıdığın beni bana anlatsana
İç:Tamam anlatırım ama bir ricam var
B:Söyle nedir rican
İç:Önce şu felsefi saçmalıkları kesiyorsun ve neyin olduğunu söylüyorsun ben sana tandığım seni anlatırım ilerde
B:Peki tamam madem öyle istiyorsun öyle olsun
İç:Çok şükür evet seni dinliyorum
B:Bak şimdi biliyorsun üç gün önce benim seni sevdiğimi söylemiyceksin dediğimde mademki istiyorsun ve mutlu olucaksın o zaman söylerim seni seviyorum dedi telefonu kapatırken sonra ararım dedi ve bugün üçüncü günü olcak işte yok bir haber
İç:Allah Allah ne kadar ilginç hem ben sizin konuşmanızı niye farklı hatırlıyorum sana demedimi bunları kafana takma ben orda olsam herşey farklı olurdu diye
B:Evet dedi
İç:O zaman hala niye takıyorsunda geçmiş karşıma aramadığı günleri sayıyorsun
B:Kendini göremiyorum sesini özlemiş olamazmıyım
İç:Ha anlaşıldı olabilirsin tabi ama bunun da çözümü var sen ara
B:Unuttuğun bişey yok mu?
İç:Ne gibi?
B:O askerde arayıpta ne diycem hadi işin o kısmı umurumda bile değil bu cümleyi söyledikten sonra kaç gün sonra arıycağını merak ediyorum
İç:Askerde olduğunu hatırlamana sevindim ve hatırlatma gereği duyuyorum söz verdin bekliyceksin
B:Elbette bekliycem seviyorum çünkü
İç:E oda seviyor
B:Seviyor dimi?
İç:Hey Allahım sen bana sabır ver seviyor tabi sevmese niye söylesin
B:Haklısın
İç:Sorun çözüldü sanırım başka sorun
B:Yok
İç:İyi buna sevindim ben iznimin geri kalanına kullanmaya Havayi'ye gidiyorum
B:Hey dur bir yere gidemezsin
İç:Yine ne var
B:Bişey unutmadın mı?
İç:Zannetmiyorum sorunu çözmüştüm
B:Evet çözdün onu demiyorum zaten
İç:Ya neyi diyorsun?
B:Hani tanıdığın beni anlatıcaktın bana
İç:Canım hem bu yazı uzadıkça uzadı hemde uçağı kaçırcam o yüzden ben gidiyorum
B:Peki elbet gelcen
İç:Eh mecburen çünkü tilkinin dönüp dolaşcağı yer kürkçü dükkanıdır.Bide bişey rivca etcem ben giderken şöyle romantik bir şarkı açarmısın böylesi romantik oluyorda



Perde kapanır içses gider kafa karışıklığımıda alır ve götürürür .Kafa karışıklığımı götüren o muydu çalan telefonmu bu soru hala ve ısrarla cevapsız.Taki beklenen gün gelene kadar ...

2 yorum:

sensizken dedi ki...

Ben söyliyim mi neden aramıyor:)
Çünkü orası babaocağı değil asker ocağı adamın derdi neeee senin derdin neeee :):):) Canııım kızma bana ama eninde sonunda Allah'ın izni ile dönecek; inan o senden ayrı olduğun için senden daha fazla acı çekiyordur. Malum hem anadan hem yardan uzak yaşıyorlar ve binbir çeşit insanların ağız kokusunu çekmek mecburiyetinde kalıyorlar askerlik kolay bir iş değil ki... Üzme lütfen ne kendini ne de askerimiziiiii:)
İç sesine de selamlar:) gerçekten çok güzel bir yazı beni rahatsız eden kendini boş yere üzüyor olman asker yolu gözlemek hiç kolay değil bilirim sen moralini yükek tut ki... O aradığında cıvıl cıvıl sesinle onada mutluluk verebilesin. Çok uzattııım kusura bakma tekrar ve son kez söyliyiiim kendini üzmeee öptüm:)Sayılı gün çabuk geçer. tamaaam gidiyoooom :)

........ dedi ki...

Benim onu üzmek en son istediğim şey zatenki o yüzden karar verdim ne kendimi üzücem nede onu sayılı gün geçer evet zaten 3 5 ayı felan kaldı bu kadar zaman bekledikten sonra o neki.Hem bizim asker biraz farklı asker gördüğüm en rahat askerdir herhalde yorumun için teşekkğrler sevgiyle kalç