9 Temmuz 2008 Çarşamba

İNSANLIKTAN SAZAN BALIKLIĞINA GEÇİŞ

Müjdeler olsun efendim döndük.Gerçi pazartesi akşam döndük ama ancak kendimi toparlıyorum.Zaten insan olarak döndüğümde söylenemez.Son ana kadar denize girdikte sazan balıklarına döndük.Tam komediydik ama düşünenize otobüs bizi plajın ordan aldı bendede sazanlığı kaldı tabi.Birde sevdiğim insanı kaybetmediğimi anlayınca.Tamam tatilde gözüm ve kulağım telefonda gezdim ama kaybetmediğimi biliyorum ya bugün lütfedip aradı ya başka bişey istemem.Şimdi gelelim yılın sazanlık olayına.

Efem kardeşim tam bir dizi manyağı yaz geldi ya yine yapıştı televizyona.Bu sırada televizyonda telefon çalıyor.Ne tesadüftürki bizim evin telefonunun aynı sesi.Ben ne yaptım dersiniz ses biraz kısık geldi ama gittim telefona baktım annem telefonun sesini kısmıştır diye.Kardeşim beni gördü koptu tabi.Başladı bunu herkese anlatmam lazım demeye ondan önce ben anlatiyim dedim.Düşünsenize komediyi televizyonda telefon çalıyor ben koşa koşa ona bakmaya gidiyorum.Buda sazanlığımın tescilidir.
Hatta aşşağıda resmi olan ve bloguma da koyduğum eşşek benim evrim geçirmiş halimdir.Bakınız sazanlıktan eşşekliğe geçişim.




İşte böyle yakında diyorum hani mutasyon geçiricekmişiz ya anneme hazır ol diyorum bir gün kapıyı shrek olarak çalcam kapıyı ne dersiniz hoş olmazmı?



Mutasyon ve evrim geçirmeyle ilgili dersimiz sona ermiştir bir dahaki dersimiz sazan balığınız barışarock ta olucaktır.Bir ay sonra verilicek olan bu ders sazanımızın sakarlığı yüzünden mefta olan fotoğraf makinesini annem bana kıyamayıpta yaptırırsa resmili olarak yapılıcaktır.Şimdilik bu kadar hepinize eyi akşamlar türkiye nerede yaşanıyor ve yaşatılıyorsan.

2 yorum:

sensizken dedi ki...

Hoşgeldiiiiiin:)
Sazanlık mı dedin hıııı ben onu hep yapıyorum:) televizyonda reklamlarda her telefon çalışında gidip telefona bakıyorum:)
Sen yorgunluktan bakmışsındır. Ben deee kardeşim askerde ondan telefon bekliyorum:)
Bak ben ikimizede bahane buldum. Benim beklentim var çalsın diye sen ise yorgundun:) Hoşçakaaaaaal

........ dedi ki...

Benimde bahanem hazır aslında hani olmaz o saatde ama müstakbel sevgili adayım askerde belkide ondandır bakın bende kendi bahanemi buldum.Gerçi bu bahane olayı albeni reklamlarına döndü hani al beni çikolatasının reklamları var ya bahanesi çok diye.Aynen öyle işte:)