30 Temmuz 2008 Çarşamba

FİNİSH

Evdeyim Anayasa Mahkemesinin Akp ile ilgili verceği kararı bekliyorum saf saf Ankara'da yaşamanın zorluğu işte istemeden heyecanlanıyorsun herşeyde Sonunda karar açıklandı Ak Parti kapatılmıyor peki Ak Partinin kapatılcağı günü bayram ilan etceğini söyleyen blog sahibesi ne yapıyor Başbakanımızın tabiriyle yazılarıda alıp gidiyor.Yazılarınıda alıp gitmekten başka yolu yok mu var tabi siyaset yazmamak.Ülkenin neresinde yaşıyor olursanız olun bu dediğim şeyi birazcık haber bültenlerini seyrediyorsanız birazda ülkenin hali gidişatına sinirleniyorsanız asla yapamazsınız.Buna göre tek bir yol kalıyor yazılarımı toplayıp gitmek.

İtiraf ediyim şu güne kadar dünyanın en mutlu insanıydım.Hayatsal koşuşturmacalardan dolayı ne kadar yorgun olursam oluyim sevdiğim insanın yanımda olduğunu bilmek yetiyordu bana ama Anayasa Mahkemesine çok güveniyordum açıkçası.Onlar bir karar vericek ve ülkemiz kurtulacaktı evet bir karar verdiler ama verdikleri karar geleceğimizi kararttı benim gözümde şimdi devir Akplilerin ve aşırı dincilerin devri oldu.görebiliyorum artık bu düzende bizler gibi farklı seslere yer yok.Eh hep sevgiden börtü böcekten bahsetmekte bana yakışmazdı..

Velhasıl kelam gidiyorum işte bu verdiğim karar iyimi henüz bilmiyorum.Kim iyidir yada kötüdür diyebilirki.Bildiğim tek şey var şimdilik gidiyorum bir daha yazarmıyım onu bile bilmiyorum.Hepiniz iyi bakın kendinize.

3 yorum:

sensizken dedi ki...

Komik olmaaaaa:))))

Ben de saf saf okuyorum kimmiş ki bu blogcu acaba diyeee... Bir baktım ki senmişsin:)

Boşveeeer politikayı. Kapatılsa ne olacak, kapatılmasa ne olacak. Senin yaşın daha genç ben yaşlı biri olarak anlatıyıııım. Bir zamanlar değil çoğu zamanlar partiler kapatıldı, yenileri açıldı, adamlar asıldı, sonra anıtları yapıldı, hapse atıldılar, sonra Başbakan ve Cumhurbaşkanı oldular....

Yukarıda yazmış olduğum bir yanlış var.
Ben daha o kadar da yaşlı değilim canıııım :)))
Senden biraz daha büyüğüm o kadarcık:)tabi oğluşum liseye başlayacak zateeeeen:)))

Blogunu kapatmana ben bir Blogcu olarak izin vermiyoruuuuuuuuum. Benim onayımı almadanda kapatılmıyor bu bloglar:)
Hem biz daha senin nişanından, evliliğinden, haberler beklerken hatta hatta davetiye beklerken. Yapamazsın.

Tabi konum yok yazı da yazamıyorum. Diyorsan başkaaaa... Dur bir dakika seni tehdit etmedim dimi ben... Erkeksen yazmayacaksın bir daha bu bloga yazı, mazı :)))))

........ dedi ki...

Valla sağlık raporu peşinde koşturmaktan yorgun bitmiş bir şekilde hastaneden geliyorum şu anda yorumunuz görmek iyi moral oldu.Tehdit meselesine gelince ben koskoca annemin bak kpss girceksin dvlet memuru olcan siyaet yazma tarzı söylemlerine inat yazan bir insanım tehdit felan etkisiz eleman yani.Nişana gelince en az 6 ayı var daha gelmesine seneye felan ancak duyarsınız o dediğiniz haberleri.Deminki cümleyi kuran benmiyim acaba ey aşk sen nelere kadirsin:)Konumuza geri dönersek evet tehdit sökmez bana ama içten olan yorumlara dayanamam bu yüzden geri dönme kararı almış bulunmaktayım.

sensizken dedi ki...

Geçmiş olsuuuun. umarım ciddi bir rahatszlık değildir.

Dönüş kararına ise çok sevindiiiim :)tehdidi ters tepki yapsın diye yaptım beeeen :)
Annen sana bırak kpss'yi filan kalk iş yap demeliydii:)
Aynen ben de öyleyimdir. Yap denildin mi, hele bir de tehdit, zordur benle uğraşmak.
hehehe neden sana kanım ısındı, şimdi anladııım:)
Hoşçakal.. Tekrar geçmiş olsun, sağlık ve mutluluklar dilerim.