16 Temmuz 2008 Çarşamba

BİR HAYAL KIRIKLIĞI

Bu aralar herşey geldimi üst üste geliyor a.q.Önce öss ve anneme tamam puan kötü olabilir ama dersaneye gidelim öyle tercih yapalım ne olur dememe rağmen ikna edemem ve tercih yapmama kararı almam tam bunu atlattık Barışarcok'a gitcez ona odaklan kızım derken Barışarcok 'a gitme sebebim olucak olan Yaşar Kurt'un Barışarock'a katılmama kararını açıklaması.Her sene katılırdı bu senede o kadar emindimki katılmıycağı aklıma dahi gelmedi ama olabiliyormuş işte oda benim gidiceğim tek seneye denk geliyorHay ben böyle şansın a.q. evet küfür ediyorum ama kusura bakmayın anca rahatlıyorum.

Oysa ne hayaller kurmuştum üç nesil ezbere bildiğimiz Fırt Emin'i söylüycektik .Barışarock 'ın en güzel anlarından biri olcaktı .Sırf bu hayal bile yetmişti tavrımı en baştan koymama.Ne olursa olsun dedim ben gidiyorum.Sonra babamı ayarlayışım ve ben kardeşim babam şeklinde festival ekibinin belli oluşu.Hep ya sabır dedim ya sabır kızım günü gelince Fırt emin canlı dinlenicek ve en içten hissedilicek.Bazen hayal kurmak yetmiyormuş ama büyük düşünmemek lazımmış.Planım hala aynı gerçi evet Barışarock'ta orda oluncak ama bir tarafım hep huzursuz kalıcak festivale dari en büyük hayalini gerçekleştiremediği için.Sadece Yaşar Kurt olmasa yine iyi Moğollar ve Bulutsuzluk Özlemi de yok.Eskiden gidenlerin efsanevi ah geçen sene şöyleydi böyleydi laflarını dinleyip iç geçirmek kalıcak galiba bana.Yada festival tüm eksikliğine rağmen umduğumdan iyi olcak .Bunun için şimdiden dua etmeye başlasam mı acep diye düşünüyorum:)


Tüm olumsuzluklar bir gün düzene giricek ve herşey biticek oh be diye nefes alcam değilmi ah ah nerde o günler.Herşey geldimi üstüste geliyor işte.Bu seferde pes etmiycem tabi Ağustos'ta festivalin tadını çıkartmaya düşücem yollara sloganıda buldum eksiklere rağmen yaşasın eğlence ve yaşasın çadırda kalmak:)

Hiç yorum yok: