14 Temmuz 2008 Pazartesi

ERGENEKON MASALI

Bir varmış bir yokmuş evvel zaman için de kalbur zaman için de develer tellal iken pireler berber iken ben annemin beşiğini tıngır mıngır sallar iken zamanlardan birinde Osmanlı imparatorluğu diye bir imparatorluk varmış.Bu İmparatorlukta olan herkes mutlu mesut yaşarmış ta ki birileri gelip Osmanlı İmparatorluğu'nun içinde Ergenekon teşkilatını kurana kadar.Sonra onların kurulmasıyla bu devlet savaşlar kaybetmeye başlamış koskoca imparatorluk duraklama dönemine girmiş.Derken Fatih Sultan Mehmet İstanbul’u almış ve bu teşkilat tüm yurda yayılmış her kim geçtiyse başa ülkeyi sadece birazcık ileri götürebilmiş.Derken 1.dünya savaşı çıkmış ve Ergenekon teşkilatının ısrarlarıyla savaşa girilmiş sonrasıysa hepimiz biliyoruz zaten koskoca imparatorluk yıkılmış Cumhuriyet ilan edilmiş.Ergenekon teşkilatı olmuş siz Ergenekon terör örgütü ve bugünlere gelinmiş.

Saçmalıyorum yine değil mi efendim.Hayır bu sefer saçmalayan ben değilim saçmalayan Ergenekon iddaa name sini hazırlayanlar .Dün duydum şok oldum bu Ergenekon'un geçmişi 600 sene evveline dayanıyormuş ya.Hesapladım da daha o zamanlarda Fatih İstanbul fetih etmemiş bile.Eh böyle iddaa ya böyle hikaye oldu ancak kusura bakmayın.Zaten dünden beri gülüyorum sinirden .Bence bu daha bir şey değil aslında bakalım daha neler görüceğiz de uyumaya devam edeceğiz .Bugünden itibaren bir eylem başlatıyorum zaten.Akp'nin kapatılma bayramını kutlayana kadar Garfield eylem sözcüsü olarak bu sayfada uyumaya devam edecek.Zaten pek bir rahat görünüyor.Bırakınız uyusun zaten milletçe uyuyoruz.Uyumuyor olsak önce şu soruyu sorardık kendimize ne gariptir ki iddaa namenin açıklanış zamanıyla şehit haberlerinin yoğunlaştığı zaman aynı zaman ve ne gariptir Ergenekon'dan dolayı pek çok insan hatta örgüt lideri denen Doğu Perinçek dahil içerde ama şehit haberleri gelmeye devam ediyor.E hani terör örgütüydü bunlar öyle bir şey olsa içeri alındıkları an terörün bitmesi lazımdı bana göre ama öyle olmadı şehit vermeye devam ediyoruz.Bundan da şu çıkıyor ki asıl adamlar içerdeyse bu dağdakiler kimseden emir almayıp free hatta fevri takılıyorlar.
Size de mantıksız gelen bir şeyler yok mu.Tutuklu olanlar hak etmiştir diyen biri bana da açıklasın lütfen 600 sene evvel kurulmuş bir örgütün buralara kadar gelmesi imkansız ama hadi bunu nasıl izah edeceğimi bilmesem de izah edebilirim ama terör örgütü olarak adlandırılan bir örgütün hemen hemen tüm üyeleri tek tek zorla sabaha karşı baskınlarıyla içeri alındığında bile şehit haberi gelmesini nasıl açıklarsınız.Bunu da açıklarsanız bir küçük sorum olacak bunları da izah ediniz bir zahmet.Sahi Osmanlı döneminde terör örgütü işleri nasıl oluyordu.

Ergenekon'un 600 yıl evveline dayandığını duyunca dellenip fazla konuştum yine.Eh yakında bir poliste bize gelir herhalde yürüyün Ergenekon’ dan dolayı içeri diye.İş güç yok bütün gün evde oturuyorum güzel bir değişiklik olur.Yine saçmalıyorum dimi hayır efendim saçmalamıyorum şu son zamanlarda kimin göz altına alınıp kimin alınmaya cağını kim bilebilir ki.Sözün özü yazıyı burada bitiriyorum ve sessiz eyleme başlıyorum.Dilerim bu Türk Millet ine uyuması için uydurulan son masaldır ve inanıyorum ki şehit haberlerinin olmadığı herkesin barış içinde yaşadığı günler gelecek hep beraber göreceğiz o günleri.Nazım üstat'ın dediği gibi siz inanın yeter.

Hiç yorum yok: