4 Haziran 2008 Çarşamba

S.O.S.

İmdat diyorum blogcum resmen imdat Öss ye tam 11 gün kaldı bugün den itibaren son hız matematik çalışmaya başladım tabi biyolojide.İşin en kötüsü ne biliyormusun ne yaparsam yapiyim ne kadar hesaplarsam hesapliyim bi türlü rahat nefes alıpta oh be iyi diuyemiyorum.Daha önceden böyle stres değildim ben artık ne oluyorsa.Bir yandan alçı var tabi Öss günü yapcağını yapcağını ve maksimum bir saat sonra alçını vurmaya başlıycağını arada dışarı çıkıp bi saat içinde haşat olaraktan dönerken görebiliyorum.Hayır durum zaten iç açıcı değil bide bu çıktı başıma.Sözün kısası imdat diyorum blogcum.

Şu dönemi hayırlısıyla bir atlatsam devamı var bunun.Oda ailem ve istenen yeterli puan gelirse tercih savaşlarım.Ben diyorum Ankara dışına çıkıcam onlar diyor bizde geliyoruz derken kardeşim çatlak ses veriyor ben Ankara'da kalcam.Hadi buyrun cenaze namazına ne olcak bilmiyorum.İşin tuhafı müstakbel erkek arkadaşımda istemiyor gitmemi bir yere.Askerlik bitince konuşucağı şeyler varmış.Ben olursam konuşuruz diyorum üzülüyor.Ne yapcağımı bilmiyorum blogcum hele şu öss yi delirmeden atlatiyimde diyorum geri kalan kısmı kolay.Anlıycağın bu aralar pek iyi değilim.Tek bir isteğim var bunaldığım zamanlarda kötü olduğumda artık denize bakabilmek.En azından denizi olan şehirde yaşam sürmek ve üniyi okumak.Ama gel görki herkes karşı peşimden gelceğini söyleyen annem hariç tabi.

Bugünlerde geçicek dimi blogcum hele bi şu Öss geçsin bitsin bunlarda geçicek.Bakalım alçıyla öss ikilisi neler olcak ve neler görücem daha.Şimdilik bu kadar blogcum malum kendimizi alçıya göre ayarlıyoruz ve sevgili alçım bu kadarına izin veriyor.Hadi eyvallah

1 yorum:

deli mine dedi ki...

ameliyat oldu şükür he duygucum :) alçi da olmuş ama geçecek inş o da..
hemen geçmiş olur inş :)

öss de güzle geçer inş. bir meslek belrile kafanda duygu.. şehir degil.. ben şehir belirlerdim.. gerçi benm belirlemem gerekiyordu.. bir ikizm var bnm can.. ama gizli bu.. aramizda kalsin.. kimligim ortaya çıkmasın :) o ist. dışı seçebiliyordu.. puan.. benim de ist. dişina çıkmam bütçeyi hortumlamak oluyordu.. yapmaidm.. ama işte..

annen yanında ne güzle.. sen önce şu össyi sag salim atlat bir güzel sonra şehir düşünürsün ama şehirdne önce meslek kesin olsun duygucum bence..

öperim alçindna :)