30 Aralık 2006 Cumartesi

BEN İNSAN DEĞİLİM

Bugün arife ve hafta sonu.Kadınlar cemiyeti adını takdığım evimizde uyuyabildiğimiz tek hafta sonu ve bunu sonuna kadar değerlendirip 12'ye doğru kalkıyoruz.Annem Saddam Hüseyin asılmış diyor hadi canım diyorum.İdama karşıyımdır ama Saddam Hüseyin Kesinlikle asılsın dediğim insanların başında gelir kardeşime haberleri aç bakalım diyor Annem açıyor izlemeye koyuluyoruz.

Saddam hüseyin gerçekten asılmış tüm medya ve ben aynı düşüncedeyiz bu konuda hele şükür.Tüm dünya bunla çalkalanırken Türkiye bakıcısı tarafından dövülerek hastanelik edilen Çilem bebeği ve verdiği hayat mücadelesini konuşuyor.Bir süre sonra internetteki gazetede okuyorumki ölmüş.Minicik bedeni bakıcısının vücudunda sergilediği vahşete daha fazla dayanamdı demekki.Hep söylerim eğerki bunu yapanlara insan deniyorsa ben insan değilim vaz geçiyorum insanlığımdan.Daha ne kadar bebek anne baba yada bakıcı vahşetine maruz kalıcak kaç tecavüz olucak yada kaç yetiştirme yurdu skandalı ile çalkalanacak bu ülke bilemiyorum ne yazıkki.Anlamadığım bizim ülkedeki yetkililer görmüyormu bunu.Eminimki duyuyorlar ve kulaklarını tıkamayı seçiyorlar.İyide nereye kadar daha kaç masum çoçuk vahşete kurban gidicek yada gencecik insanlar önce tecavüze uğrayıp sonra adına namus cinayeti adı verilen bir cinayete kurban gidicek.Ben her sabah insan olduğumdan utanırken bu ülkede birileri keyifle başlıyor güne ve haberleri izlemeye.Bunlara yetkili deniyor ne yazıkki.Peki bu yetkililer ne zaman harekete geçicekler.Pardon onların tuzu kuruydu dimi.Kendi yakınlarına bir şey olmadıktan sonra ortalığı velveleye vermiyordu dimi bizimkiler.

Bugünde böyleydi işte.Yeni yıl ve kurbam bayramı öncesi neşenizi bozdum kusura bakmayın.Hepinize şimdiden iyi bayramlar iyi yıllar.Keşke dediğiniz herşey yeni yılda gerçek olsun.Sevgiyle ve mutlu kalın.

2 yorum:

---OPTiO--- dedi ki...

saddam idam edildi....ama apo idam edilmeli...onun idamina müsade etmeyip insan haklari zirvasini okuyanlara lanet olsun..
bu kücücük cilem bebek gibi nicelerine siddet vs uygulayanlarinda asilmasini dilerim...
umarim yeni yil sadece güzellikleri getirir bizlere...
sevgilerimle...

........ dedi ki...

Kesinlikle optiocum.İdama karşıyım ama Abdullah öcalan başta olmak üzere tüm tecavüzcüler bebekleri dövenler idam edilmeli.