12 Aralık 2006 Salı

BU BİR UYARIDIR

Sabahları haberleri seyretme ve günün gazetelerini okuma alışkanlığım sayesinde ilginç bir haber ilişti gözüme hemen paylaşayım istedim sizlerlerle.Gerçi bu alışkanlığımın iyimi kötümü olduğu hala belli değildir. Ama bulaşıcı olduğu kesindir .Sabah bir kalktımki her zaman benim uyandırdığım annem her nasıl olduysa dün yatarken sabah erken kalk uyarımı dinlemişti dahası kendisi rejimde olduğundan elinde çorbası haberleri seyrediyordu.İçimden Allah'ım sen büyüksün başımıza taş yağacak galiba dedim şükürki evde taş yok dahada iyisi bugün dışarda işim yok.Kurtardım başımı yani.

Neyse biz habere geri dönelim.Hani Avrupa Yakasındaki Gaffur sayesinde patlayan çizgili pijamlar var ya.Onların üreticisi Sümer Bank tarafından üretilen pijamalar geçen hafta tükenmiş.Buda demek oluyorki bundan sonra alınan pijamalar Sümer Bank etiketi dahi olsa gerçek değildir.Adamlar ın stoku bitmiş çünkü.Uyarmadı demeyin yeni yılda Gaffur Pijaması giyicem diyede komik duruma düşmeyin.Ben olası diyalogları düşünüyorumda.

-Kanka ya bu ne
-Gaffur pijaması kanka son anda kaptım bir tane
-Kanka bu bana pek gerçekmiş gibi gelmiyor yalnız ne zaman aldınki bunu
-Geçen hafta kanka
-Tamam işte bu sahte sen şimdi bunu çıkar kimse anlamadan
-Sağol kanka

İşte bu diyalog yaşanabilir.Eh yavaş yavaş yeni yıl programlarıda yapılıyor.Benimki klasik valla evde ailece tombala oynuycaz gece 12 de dışarı çıkıcam .Aileme bunu böyle söyledim tabi eyvah kızımızı kaybettik bakışları artınca canım apartmanın önüne çıkcam sizde yani deyip kurtuldum böylece.Aynısını tavsiye ederim ama yok yeni yıla nasıl girersen öyle geçer diye bir inancımız var değilmi.Benim bu programı bir daha gözden geçirmem lazım.

Neyse ben alternatif yeni yıl programları bulucaz artık.Her sene tombala çekilmiyor yani.Ufukta yeniyıla beraber girilecek beyaz atlı prenste gözükmüyor.Bu yılada yalnız giricem of of.Neyse efendim bir daha görüşene kadar sevgiyle ve mutlu kalın.

Hiç yorum yok: